Tviterī kaunina bezatbildīgus pacientus

© Pixabay

Rindas pie ārstiem ir garas, it sevišķi, pie valsts atmaksātiem speciālistiem. Taču vēl viena paralēla problēma - cilvēks iestājas rindā, pienāk vizīte, bet viņš neierodas, neuzskatot par vajadzīgu par to informēt, tādejādi liedzot iespēju kādam citam tikt pie ārsta.

"Īsumā par rindām pie speciālistiem: Vīram (funkcionālais speciālists) rinda vairākus mēnešus uz priekšu, pacienti neapmierināti, ka ilgi jāgaida pieraksts. Uz pieņemšanu atnāk 1!!! no 6 pacientiem. Vai kāds atteica vizīti? Nē," raksta Madara.

Ivars: Domā, katrs var atcerēties, kur pierakstījies trīs mēnešus uz priekšu? Ja atnāk 1 no 6, tad, acīmredzami, speciālists kaut ko līdz galam neprot vai nevēlas menedžēt. Zobārste (māsiņa) man, piemēram, atsūta iepriekšējā vakarā atgādinājuma īsziņu.

Madara: Cilvēki vienkārši nenovērtē to, ko var dabūt bezmaksas. Ja būtu pieraksts privātklīnikā, to gan jau atcerētos

Velga: Neredzu problēmu. Stradiņi zvana jau laikus, vai būšu. Pēdējā laikā pat atsūta atgādinošu īsziņu. Pacientu bezatbildību vajag noštopēt ar kaut kādiem piespiedu līdzekļiem, kaut vai,- ja neziņo, ka nenāksi, tad maksā ragā!

Madara: Jā, arī šajā gadījumā reģistratūra zvanīja pacientiem, tikai neviens neatbildēja. Daļa neceļ nepazīstamiem numuriem, daļa vienkārši negrib atbildēt, jo zina, kas zvana,negrib/kauns atcelt vizīti

Rūta: Es nesaprotu, kāpēc tomēr daļa laika nav paredzēta akūtajiem pacientiem. Ja man ir slikti, man ārstu vajag tūlīt, nevis pēc trim mēnešiem. Sanāk, ka pacients ievelk kaites un tās pēc tam ir grūtāk un dārgāk ārstēt. Kur loģika?

Kārlis: Pierakstoties jaieskaita ķīlas nauda, ko neatgriež, ja neierodas neattaisnotu iemeslu dēļ

Jānis: Ir jāievieš priekšapmaksa! Arī valsts apmaksātiem pakalpojumiem.

Svarīgākais