"Visa Rīga viens liels "korķis""; rīdzinieki pikti par milzīgajiem sastrēgumiem pilsētas ielās

© Portāls NRA

Jau vairākas dienas pārvietošanās pa Rīgu autobraucējiem rada galvassāpes. Daudzviet veidojas sastrēgumi.

Autobraucēji savas emocijas neslēpj. Mikroblogošanas vietnē "Twitter" rindojas satiksmes organizētājiem veltītas kritiskas piezīmes:

"Vai sastrēgums uz Ulmaņa gatves ir kāda kultūrvēsturiska vērtība, ka to nedrīkst mazināt, uzlabojot satiksmes organizāciju?";

"No Mārupes līdz Saules aptiekai ar auto 1 stunda 15 minūtes. Gribas boksa maisu";

"Piemēram, šobrīd Mūkusalas iela ir viens liels korķis visas dienas garumā";

"Vakar milzu sastrēgums bija arī virzienā no Ķengaraga uz centru, kavējās arī sabiedriskais transports";
"Ņemot vērā, ka visa Rīga laikā no plkst. 8 līdz 19 ir viens vienīgs sastrēgums, kāds tur vairs biznesa plāns...";
"Vienīgais, ko tur var un vajadzēja darīt, ir organizēt labāku (lasi - propioritāti) sabiedriskajam transportam. Nav tāda brīnumnūjiņa, kas ļautu pie būtiski samazinātas auto caurbraukšanas kapacitātes iestūķēt tur nemainīgo auto skaitu. Ne Rīgā, ne Tallinā, neviena citā pilsētā";
"Tiešām vidējam iedzīvotājam jāseko līdzi būvdarbu plāniem?"
Daļa sastrēgumu Rīgā izveidojušies tāpēc, ka Lāčplēša ielā noteikti satiksmes ierobežojumi.
Portāls NRA jau rakstīja, ka "Rail Baltica" Rīgas Centrālā mezgla būvnieks "BeReRix" sācis noslēdzošo "Rail Baltica" Lāčplēša ielas pārvada zonas būvniecības posmu - ielas braucamās daļas pārbūvi austrumu pusē.

Būvniecības darbu laikā no 23. maija uz piecām nedēļām tiks ieviesti gājēju plūsmas un transportlīdzekļu satiksmes ierobežojumi - līdz jūnija beigām satiksme tiks organizēta Lāčplēša ielas pārvada rietumu pusē pa vienai joslai katrā virzienā, kā arī tiks slēgts Kalupes ielas savienojums ar Lāčplēša ielu.

Būvniecības darbu laikā transportlīdzekļu satiksmei tiks slēgts arī Kalupes ielas savienojums ar Lāčplēša ielu, autotransportam izmantojot Krāslavas un Spīdolas ielas. Savukārt gājējiem Lāčplēša ielu būs iespējams šķērsot jaunā gājēju pārejā pie Kalupes ielas, kas ir daļa no "Rail Baltica" projektā paredzētajiem risinājumiem un būs pieejama iedzīvotājiem arī turpmāk.

Plānots, ka būvniecības darbi šajā zonā tiks pilnībā pabeigti līdz 2023.gada jūlijam, kad Lāčplēša ielā tiks atjaunota pilnvērtīga četru joslu satiksme.

Ekrānuzņēmums/Wase