Vīrietis "uzsprāgst dusmās" par notiekošo IKEA

© Vladislavs Proškins/F64

Kāds vīrietis no Tartu iegādājās vasaras telti IKEA veikalā, bet bija nepieciešams iegādāties arī tīklu, kas pasargā no kukaiņiem. Tiesa gan, tā izrādījās neiespējamā misija, raksta igauņu medijs postimees.ee.

“Ceturtdien devāmies uz IKEA veikalu un nopirkām āra telti, kuru vajadzēja papildināt ar tīkliem pret kukaiņiem,” stāsta Maits, kurš dzīvo Tartu.

Pārdevējs viņam teica, ka viņš var reģistrēt savu e-pasta adresi vietnē, lai saņemtu paziņojumu, kad prece, kuru viņš vēlas, būs pieejama veikalā. "Viņš man teica, ka prece būs noliktavā naktī, un tad es varētu nekavējoties veikt pasūtījumu un saņemt vajadzīgo preci saņemšanas punktā Tartu."

Pēc Maita teiktā, nākamās dienas rītā pulksten 8:40 viņš saņēmis paziņojumu, ka nepieciešamie tīkli tagad ir noliktavā. “Plkst. 08.54 saņēmu apstiprinājumu, ka pasūtījums ir veikts, biju ātrs!” viņš piebilst.

Taču vīrietis saņēma nevis apstiprinājumu par preci, bet vēstuli, ka prece joprojām nav noliktavā. "Tad es nekavējoties zvanīju IKEA klientu apkalpošanas dienestam, kur viņi teica, ka kukaiņu tīkli patiešām ir izpārdoti," saka Maits, šaubīdamies, vai produkts patiešām tika izpārdots 14 minūtēs. "Veikals pat nebija atvērts!"

Maits piezvanīja arī uz klientu apkalpošanas dienestu, kur uzzināja, ka nav vienīhgais, kurš nedabūs pasūtīto preci.

Savu skaidrojumu sniedza arī IKEA.

"Mūsu vasaras produkti ir ļoti populāri, un diemžēl piegādes problēmu dēļ visā Eiropā to trūkst, tāpēc var gadīties, ka daži klienti preces nesaņem," atzīmē IKEA klientu apkalpošanas centra konsultante Aivija, piebilstot, ka situācijas, kad pircējs jau ir veicis pasūtījumu tiešsaistē, bet nav saņēmis pasūtītās preces, patiešām var notikt.

“Mums papildus interneta veikalam ir arī veikals, un klienti, kas fiziski atrodas veikalā, vienkārši izpērk preces, un tāpēc preces var nebūt pieejamas, pamatojoties uz ilgāku pasūtījuma komplektēšanas laiku tiešsaistē, kā šajā gadījumā," skaidroja konsultante.

Svarīgākais