Tēvs Bauskā šokā par autobusa šofera rīcību pret viņa dēlu

© F64

Kāds Bauskas iedzīvotājs stāsta par problēmu ar sabiedrisko transportu, vēsta raidījums "Bez Tabu".

"Varētu uztaisīt sižetu par Bauskas vietējo “Nordeka” autobusu maršrutiem. Viņiem nepieņem maksājumu kartes, un bērnam šodien bija gadījums, nav pirmā reize, cik es zinu, ka mēģina skolas elektronisko karti pīkstināt, aparāts neņem pretim. Viņu vaina, aparāts vienkārši neredz, un šoferi izsēdina ārā, neļauj bērnam tā dēļ braukt, ka viņu aparāts neiet pašiem. Un tas ir absurds. Tas ir, piemēram, Bauska-Ādžūni," stāsta kāda skolēna tētis.

Skolēniem Bauskā piešķirtas īpašas elektroniskās braukšanas kartes, kas ļauj bez maksas (braucienus finansē pašvaldība) nokļūt uz un no skolas. Tomēr brīdī, kad karte nedarbojas, nereti bērni esot atstāti aiz autobusa durvīm turpat pieturā. To apliecina arī vairāki Bauskas autoostā sastaptie skolēni.

Uzrunātie pasažieru pārvadājumu kompānijas “Nordeka” autobusu šoferi gan noliedz, ka kāds skolēns būtu atstāts pieturā nedarbojošas kartes dēļ. Tiesa gan, šoferi apstiprina, ka nereti elektroniskās iekārtas patiešām nepieņem skolēnu un arī maksājumu kartes.

Savukārt, izvērtējot pieejamo informāciju, pārvadātāju pārstāvis nenoliedz, ka vienā no gadījumiem patiesi skolēns esot izkāpis turpat pieturā, taču, kā norāda a/s “Nordeka” pasažieru pārvadājumu direktors Edvards Valdmanis, skolēna paša iniciatīvas dēļ.

Uzņēmuma labā prakse gan esot nepilngadīgos aiz autobusa durvīm neatstāt. Valdmanis min, ka reizēm tomēr nostrādājot cilvēciskais jeb šofera faktors, kas varot radīt pārpratumus.

Svarīgākais