Lai arī šobrīd daudzus pakalpojumus var nokārtot, veidlapas aizpildott e-vidē, tomēr dažreiz ir vajadzīga arī konsultācija, kur un ko pareizāk darīt. Taču....vai kāds maz atver durvis?
Lielākā vilšanās un lūgums!
Šodien bija jāapneklē VSAA klientu apkalpošanas centrs Alūksnē.
Ja Alūksnes pilsētā ir moderna, mūsdienīga infrastruktūra...iestādes...tad
VSAA Alūksnē...ļoti.skaista, liela ēka...taču attieksme pret cilvēkiem...pat nezinu, kurā gds. palikusi...
Ieejot ēkā...maziņš, maziņš koridorītis...2 m līdz durvīm...kuras ir slēgtas, bet darbinieku čalas dzirdamas...tad pie trepēm...iebāzts galdiņš...uz kura mapītēs ( tas labi!) atrodamas iesniegumu veidlapas...atliek izvēlēties vajadzīgo...aizpildīt...un iemest kastītē...
Taču...laikam šī iestāde ir ar tik slepenu darbību, ka, ja kļūdies...Tu pat nevari neko pajautāt...Tu pat nevienu neredzi...tik dzirdi...ka cilvēki iekšā ir
BET šajā koridorītī...ja ir vēl kāds cilvēks...pat nav kur apsēsties...uzgaidīt...un tieši ejot projām...nāk pretī salīcis onkulītis ar spieķīti...es domāju...es kā seno laiku cilvēks...noteikti palaistu onkulīti pa priekšu...bet kā? Šajā šaurajā bezizejā...
Vai tiešām šāda attieksme ir VSAA Alūksnē pret apmeklētājiem?
Varbūt jāpieklauvē pie slēgtajām durvīm...varbūt kāds atvērtu...parādītos? Uz durvīm telefonu nr. Labi...piezvanu uz abiem mobilajiem...vēlos pieteikt vizīti kaut kad...kā stāv rakstīts...neviens neatbild....pēc 9.20...tagad ir 14.30....nav arī atzvanīts...
Mēs klusējam un samierināmies ar visu...taču dzīvojam šajā valstī....
Alūksnes novads ir 21 gds.....bet VSAA Alūksnes klientu apkalpošanas centrā varbūt 18-19gds.? Lai kaut agrāk tur strādāja ļoti.laipni.darbinieki un klātienē. Visur var tikt klātienē...slimnīcā, veikalos, poliklīnikā, Nodarbinātības aģentūrā...krēsli apmeklētājiem...ļoti laipna apkalpošana...Vai tiešām visiem cilvēkiem ir VIENALGA...kā pret mums izturas Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra?
Vai tiešām VSAA tā baidās no apmeklētājiem...ka aiz slēgtām durvīm jāstrādā?
Varbūt kādā 1.st.kabinetā var pārcelt šo nelaimīgo galdiņu....lai vismaz varētu cilvēciski justies, aizpildot iesniegumus un citiem būtu kur apsēsties??? Nu netraucēsim jūs...tikai radiet normālus apstākļus apmeklētājiem...aizpildot iesniegumus...normālā telpā...
Varbūt Alūksnes novads var palīdzēt šajā jautājumām domājot par vecākiem cilvēkiem...
Vai VSAA vadībai šī situācija liekas normāla?" facebook raksta Iveta.
Sniedze: Paldies, ka pacēli šo tēmu! Par Alūksni nezinu neko, bet ļoti daudzas valsts iestâdes, kuras pēc definîcijas jau ir radîtas, lai iedzīvotājiem būtu ērták, kaut kāda nezināma iemesla dēļ (kovid? nelaipni darbinieki?) nedarbojas klātienes režīmā vai vnk ir iepriekš jápiesakās, citādi pat vienkáršu jautájumu nevar atrisinát uzreiz.
Lole: Un,ja nav mobilā telefona, vai naudiņas, lai papildināt telefonu,tad pieteikt vizīti nav iespējams. Tāda situācija bija ar vienu kundzīti, kurā vēlējās nokārtot savu pensiju. Viņa nevarēja sarunāt konsultāciju. Kad satiku vienu no darbiniecēm un lūdzu lai šo kundzīti pieņem uz konsultāciju, viņa atbildēja:ka ir sava kārtībā un viņai tas ir jāievēro. Nekādas pretimnākšana. Biju lielā šokā, ka pie mums tā notiek.
Liene: Ar tieši šādu problēmu saskāros pagājušajā gadā, ejot dekrētā. Viss vairāk neapmierināja tas, ka klauvējot pie durvīm neviens nereaģē (kaut gan dzirdamas balsis iekšā), un, zvanot uz abiem numuriem vairāk kārt, arī neviens neatbild. Zvanīju uz Rīgas numuru, tur palīdzēja un atbildēja uz jautājumiem.
Biruta; Tieši tāda pati attieksme ir Kuldīgā. Darbiniece ļoti nelaipna un nekompetenta. Toties par Līvāniem varu teikt tikai to labāko. Tikām pieņemti bez iepriekšējas pierakstīšanās. Darbiniece ļoti laipna un atsaucīga.
Ilvija: Tas ir arī Cēsīs, visas durvis ciet...tur vēl Covid plosās...
Inese: Nesen radiniece arī saskārās ar līdzīgu situāciju un uz doto telefonu arī neatbildēja. Komunikācija bija ļoti smagnēja.