Nodokļu maksātāji sašutuši par VID darbu

© F64

Seniorei Intai no Bauskas pagājušā gada laikā sakrājās daudz čeku no ārstniecības iestādēm, tādēļ viņa nolēma tos iesniegt VID, taču vairākkārt neveiksmīgi mēģinot datus savadīt, Inta atmetusi visam ar roku un lūgusi kolēģes palīdzību, vēsta "Bez Tabu".

Inta nopriecājusies, uzzinot, ka ir pieejama valsts izstrādāta aplikācija - “attaisnotie izdevumi”, kas atvieglotu ārstniecības čeku iesniegšanas procesu. Viņa savā viedtālrunī centusies to instalēt, taču neveiksmīgi. Telefonā ir parādījies paziņojums, ka aplikācija esot izstrādāta vecākām “Android” ierīcēm.

Seniore ir sašutusi, kāpēc viņas telefonam šāda aplikācija nedarbojoties.

VID pārstāve Inita Kabanova skaidro, ka aplikācija varot nedarboties jaunākām ierīcēm. Tiek solīts, ka drīzumā tā būs pieejama uz visām ierīcēm un iesaka cilvēkiem nekautrēties ārstniecības iestādē jautāt, lai čeku automātiski pievieno sistēmai.

Svarīgākais