Kāda mikroblogošanas vietne twitter lietotāja publicējusi ierakstu, kurā pastāsta par ļoti nepatīkamu pieredzi, kas piedzīvota lielveikalā Latvijā.
"Vakar, 20:55 Zolitūdes ielas Rimi pārdevēja krieviski auroja uz mani tikai tapēc, ka atļāvos ienākt veikalā, nezinot, ka ir par stundu saīsināts darbalaiks. Krieviski!!! Auroja!!! Uz apjukušu cilvēku ar tukšu groziņu pie veikala ieejas/izejas. Tas tā normāli," mikroblogošanas vietnē twitter atklāj ieraksta autore.
Vakar, 20:55 Zolitūdes ielas Rimi pārdevēja krieviski auroja uz mani tikai tapēc, ka atļāvos ienākt veikalā, nezinot, ka ir par stundu saīsināts darbalaiks. Krieviski!!! Auroja!!! Uz apjukušu cilvēku ar tukšu groziņu pie veikala ieejas/izejas. Tas tā normāli, @RimiLatvija ?
— ChatNoir (@medus_medus) April 9, 2023
"Neko tādu arī Rīgā nebiju iepriekš piedzīvojusi, tāpēc arī tā sašokējos. Muļķīgi, jo pirms tam man pienāca cits konsultants, kurš paskaidroja, ka veikals tūlīt vērsies ciet, tāpēc ari gāju uz izeju. Un tad sākās tā scēna ar aurojošo kasieri, pilnīgā bezsakarā," atklāj lielveikala apmeklētāja.
Situāciju komentējuši arī uzņēmuma "Rimi" pārstāvji. "Pateicamies, ka ziņojāt par notikušo nepatīkamo situāciju Zolitūdes Rimi veikalā. Mēs atvainojamies Jums par neērtībām, ko sagādāja mūsu veikala darbiniece, šādi gadījumi mūsu veikalā noteikti nav pieņemami. Ar darbinieci tika veiktas pārrunas, kuru laikā tika atgādināts par Rimi pircēju apkalpošanas standartiem. Mēs ceram, ka minētā situācija neatstāja Jums sliktu iespaidu par Rimi un novēlam turpmāk tikai patīkamu iepirkšanās pieredzi!" teikts uzņēmuma paziņojumā mikroblogošanas vietnē twitter.