Pēc mēģinājuma "uzbraukt" projektētājiem, fiasko cieš ieraksta autors

© Dmitrijs Suļžics/f64

Pirms Lieldienu brīvdienām beidzot satiksmei tika atvērts Sarkandaugavas pārvads. Tas, ka kādam kaut kas nepatiks, ir skaidrs kā diena, bet šoreiz kritizētājs pats pārtop par kritikas objektu.

Ieraksts "Twitter": "Jaunas Sarkandaugavas pārvads. Pirmajā brīdī liekas, wow - beidzot normāls velotunelis! Bet tad... wait a minute, what the hell? "Rīgas tipa" lopu barjeras laikam mums ir tik būtisks vēsturiskais mantojums, no kura vēl ilgi nevarēsim tik vaļā..."

Komentētāji nesaprot nepamierinātības cēloni: "Vai nav tā, ka īstenam velobraucējam pēc definīcijas nekas, nekad nebūs labi? Ja tunelis, tad slikta dizaina margas. Ja būs skaistas margas, tad pelēks betons, kaut kāda stulba zāle uz nogāzēm, nevis ziedošs āboliņš, nemājīgs apgaismojums un par šauru/dziļu/stāvu tas viss."

"Domāju, ka tas galvenokārt ir paredzēts sliežu apkalpojošā personāla darba drošībai. Konkrētāk MK noteikumi #143. Darba aizsardzības prasības, strādājot augstumā, 23. pants. 23.1. augšējā marga - vismaz 1 metra augstumā; 23.2. starpmarga - vismaz 50 cm augstumā;"

"Kur tieši ir problēma? Cilvēki, tai skaitā bērni, vazājas visur. Vismazāk vajag, lai kāds nojājas pret to asfaltbetonu no tiem 3m. Tad te būs līdzīgs ieraksts - “vai tad tiešām nevarēja padomāt…”. Tev izdosies. ;)"

"Un ko Jūs tur ieteiktu uzbūvēt, lai tie, kas diemžēl neglābjami tur gar malu ies ar kājām, nenoveltos ar galvu uz veloceliņa?"

Nebūšanas

Dzelzceļa pasažierus pārsteiguši jaunie peroni, kas uzstādīti Rīgas centrālajā stacijā – paaugstinājums, lai cilvēki varētu ērti iekāpt jaunajos vilcienos, sanaglots no koka dēļiem. Sevišķi par neierasto risinājumu izbrīnīti mazu bērnu vecāki, kuriem jau tā nokļūšana uz vilcienu ir neērta. “Latvijas dzelzceļā” skaidro, ka koka platformu risinājums te atradīsies vismaz piecus gadus, vēsta TV3.lv.

Svarīgākais