"Paldies par gandrīz piecām stundām lidojošā miskastē," sieviete neslēpj sašutumu, cik neērta viņai izvērtās lidošana - lai arī viņa ir neliela auguma, kājas īsti nebija kur likt.
"Man gribētos mazāk pukstēt, tāpēc teikšu, ka esmu izbrīnīta - pirmo reizi mūžā man ar savu 1,62m augumu un īsajām kājiņām ir pašauri (nacionālās aviokompānijas īrētajā vintage lidaparātā)," raksta Žanete.
Nēnu man gribētos mazāk pukstēt, tāpēc teikšu, ka esmu izbrīnīta - pirmo reizi mūžā man ar savu 1,62m augumu un īsajām kājiņām ir pašauri (nacionālās aviokompānijas īrētajā vintage lidaparātā) � pic.twitter.com/Op7SWIkeoq
— žanete eglīte (@zhanett) April 1, 2023
Viņa turpina: Tagad man gribētos raudāt, iedzert, aplaudēt & nesaprotu, ar ko no tā visa sākt. Paldies, airBaltic, par gandrīz piecām stundām lidojošā miskastē, šis bija tiešām drausmīgākais lidojums manā mūžā."
Agija: pēdējā laikā izvēlos lidot ar Lufthansu caur FRA, jā sanāk no Rigas izlidot ap 7, bet serviss + cena ir izcili. Iesaku :)
Ansis: Ieraugot šo bildi, sāk ceļi sāpēt (1.91cm)
A: Šie ir tiešām drausmīgi, nupat izbaudīju uz un no Portugāles. Saprastu, ja būtu stundas lidojums, bet ne jau 4+.
Rasnais: Airbaltic Ikarus autobusiem spārnus pielikuši?
Rivars: 3.dienas atpakaļ lidojām uz Milānu ar šitā paveida lidmašīnu. Jā, vienīgais glābiņš kājām, ka bija eja blakus, savādāk ar 1.85 arī sūdīgi
Jau ziņots, ka Latvijas nacionālā lidsabiedrība "airBaltic" saistībā ar ražotāja ierobežotām iespējam laikus veikt lidmašīnu dzinēju apkopi līdz 31.maijam īstermiņā nomās papildu lidmašīnas ar apkalpi no "XFly", "Carpatair", "Danish Air Transport" un "Cyprus Airways", aģentūru LETA informēja "airBaltic" pārstāvji.
"XFly" piedāvās "Bombardier CRJ-900NG" lidmašīnas ar 88 sēdvietām, "Danish Air Transport" - "Airbus A320-232" ar 180 sēdvietām, "Carpatair" - "Airbus A319-100" ar 150 sēdvietām, bet "Cyprus Airways" - "Airbus A320-232" ar 180 sēdvietām.
"airBaltic" valdes priekšsēdētājs Martins Gauss norāda, ka lidsabiedrība ir stingri apņēmusies pildīt līgumsaistības pret pasažieriem un partneriem. Tomēr pagarinātais "Pratt & Whitney" dzinēju apkopes laiks rada "airBaltic" darbības traucējumus.
"Viņi, kā ilggadējs "airBaltic" partneris, atkal nav spējuši turēt solījumu attiecībā uz lidmašīnu sagatavošanas laiku saīsināšanu. Tādēļ "airBaltic" nodrošina rezerves kapacitāti ACMI nomas līgumu veidā," skaidro Gauss, piebilstot, ka "airBaltic" saprot, ka šī ir nepatīkama situācija, tomēr saglabā optimismu, ka tā drīzumā tiks atrisināta.
Vienlaikus Gauss norāda, ka dažās no iznomātajām lidmašīnām būs vairāk sēdvietu, ļaujot pārvadāt lielāku pasažieru skaitu.
"Tikmēr mēs veicam visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu, ka lielākā daļa mūsu pasažieru joprojām tiek pārvadāti ar "Airbus A220-300" lidmašīnām, kas ir mūsu darbības pamatā," pauž Gauss.
"airBaltic" šogad arī noslēgusi sadarbības līgumu ar "Avion Express", "airBaltic" flotei 2023.gada vasaras sezonā nodrošinot četras lidmašīnas "Airbus A320-232" ar 180 sēdvietām. Konkrēto lidmašīnu vidējais vecums ir 12 gadi.
Lai pildītu līgumsaistības un ievērotu biznesa plānu, "airBaltic" 2023.gada vasaras sezonā vienlaikus turpinās arī iznomāt 14 savas lidmašīnas citām lidsabiedrībām.