Bijušais 13. Saeimas deputāts un Latvijas Republikas labklājības ministrs Gatis Eglītis sašutis par veidu, kā Rīgā tiek aizlāpītas bedres.
"Vai man vienam liekas briesmīgas šādas pļeckas? Citur Eiropā redzēts, ka izgriež/uztaisa smukus, simetriskus ielāpiņus. It kā sīkums, bet atstāj “pļep-pļep” iespaidu par pilsētu," raksta G. Eglītis.
Vai man vienam liekas briesmīgas šādas pļeckas?
— Gatis Eglītis (@EglitisGatis) March 21, 2023
Citur Eiropā redzēts, ka izgriež/uztaisa smukus, simetriskus ielāpiņus.
It kā sīkums, bet atstāj “pļep-pļep” iespaidu par pilsētu. pic.twitter.com/b5P5DTt9x3
Imants: Nekas netiek labots, tikai likti ielāpiņi, norobežojoši stabiņi un .... viss. Nekas cits.
Saliktengriba: Galvenā problēma šeit ir nevis smukums vai nesmukums, bet gan tas, ka šādi ielāpi turas max 6 mēnešus-gadu, jo nav normāls savienojums ar veco asfaltu, kā rezultātā šķirbās tiek ūdens, kas sasalstot visu skaisto ielāpu atplēš vaļā un bedre ir vēl lielāka...
Maruta: Nu Staķa izpratnē tas skaitās labi, gandrīz labi ir vienkārši norobežot bedres un tā arī atstāt bez ievērības.
Jau ziņots, ka Rīgas ielu tehniskā stāvokļa pasliktināšanos plānots apturēt 2025.gadā, šodien preses konferencē solīja Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis.
Asfalta seguma kalpošanas ilgums ir aptuveni 10 gadi, tas nozīmē, ka reizi šajā laika posmā ielas būtu jānofrēzē un asfalts uz tām jāuzklāj no jauna. Tas nozīmē, ka katru gadu būtu jāpārasfaltē apmēram 10% Rīgas ielu jeb ap 120 kilometri, lai apsteigtu ielu asfalta seguma sabrukšanas procesus. "Tam būtu jābūt rutīnas darbam," sacīja Ķirsis.