"Twitter" vētra par piena izvietošanu un cenu zīmēm veikala plauktos. Lai gan Latvijā ražotie pieni bez atlaides ir lētāki par importēto, tomēr ārvalstu ražojumam ir izcelta cenu zīme ar atlaidi, kas piesaista klienta acis.
Cilvēki preces bieži izvēlas iegādāties ar atlaidēm, pat nepievēršot uzmanību, ka līdzvērtīgas kvalitātes prdukts turpat blakām ir pieejams par zemāku cenu, turklāt ražots Latvijā.
Ieraksts "Twitter": "Kas vēl tas ir, ja ne ļaunprātība? Izlikti 4 pieni - 3 vietējie, viens importa. Lētākie ir vietējie - Baltais un Limbažu, abi 0,79 Eur/l. Bet ar īpašu (salasāmu) cenu zīmi, protams izcelta ievestā Alma. Tā arī izpirkta visvairāk."
"Neteiktu, ka Alma garšas ziņā atšķiras no Limbažu, bet par gaumi var strīdēties līdz bezgalībai. Ja nepatīk Limbažu, blakus pa 0,79 eur ir arī Baltais. Tikai kāpēc maximai īpaši jāizceļ tieši ievestais?"
"Šis vispār interesanti. Es nekad neesmu pienu izvēlējies pēc zīmola, bet gan pēc cenas, tauku% un derīguma termiņa. Nesaprotu, kāpēc vajadzīgi vienā veikalā n-tie zīmoli, ja tas ir tikai piens. Ņemtu vienu ražotāju, būtu lielāks apjoms un labāka cena."
"Neesmu piena fans, bet tas taču ir acīmredzami. Ražotājs taču maksā par to, lai šādi tiktu izcelts. Tikpat labi arī pārējie var samaksāt un iegūt savu cenu zīmi."
Kas vēl tas ir, ja ne ļaunprātība? Izlikti 4 pieni - 3 vietējie, viens importa. Lētākie ir vietējie - Baltais un Limbažu, abi 0,79 Eur/l. Bet ar īpašu (salasāmu) cenu zīmi, protams izcelta ievestā Alma. Tā arī izpirkta visvairāk. pic.twitter.com/mzxBhOsEkY
— Valters Zelčs (@ValtersZel) March 16, 2023