"Labāk būtu paklusējuši"; cilvēki sašutuši par dzelzceļa stacijas piedāvājumu palīdzēt māmiņām ar bērnu ratiem

© pixabay.com

Rīgas dzelzceļa stacijā izvietots sludinājums: "Palīdzība nokļūšanai no/uz perona personām ar bērnu ratiem. Piesakiet pa tālruni 800211811. Palīdzība tiks sniegta 30 min. laikā"

Ieraksts "Twitter": "Šī būtu diezgan laba vizualizācija visam politiskajām klaigām par "dzemdējiet bērnus!". Dažreiz labāk paklusēt nekā izteikties šādi."

Komenetētāji ir nikni: "Vēršu izmanību, ka šis ir tikai tikšanai uz peronu, tikšana vilcienā ir nākamais kvests."

"Vai tad nav jauki pastāvēt 30 minūtes stacijā pie kāpnēm uz peronu ar bērnu ratos?"

"30 min ir ļoti pieklājīgi. Cilvēkiem ratiņkrēslā brauciens jāpiesaka 48h pirms tam. :))))))))) (Bilde no PV vadlīnijām, links cits. Info viens)"

Nebūšanas

Lai gan SIA "Rīgas meži" jau pirms 45 dienām tika brīdināta, ka gājēju tiltiņš pār Mārupīti ir kritiskā stāvoklī un kuru katru brīdi var sabrukt pavisam, uzņēmums, kura atbildībā ir iepriekšminētais objekts, nav veicis nepieciešamos soļus tiltiņa sakārtošanai, un svētdien fiksēts, ka tilts ir burtiski pārlūzis uz pusēm un ir bīstams jebkuram gājējam.

Svarīgākais