Cilvēki salīdzina telefonu rēķinus; rezultāti pārsteidzoši - pie viena operatora par vienādiem pakalpojumiem rēķins var atšķirties pat trīs reizes

© pixabay.com

Diskusija "Twitter" liek secināt: ja piedraudēsi, ka iesi pie cita operatora, saņemsi labāku piedāvājumu. Otrs - jaunajiem klientiem daudz labāki noteikumi, nekā tiem, kas ir daudzgadīgie klienti.

Tāda kā "apčakarētā" sajūta rodas, kad uzzini, ka pie viena un tā paša telefonu un interneta operatora viens maksā mazāk par 10 eiro, citam summa pārsniedz 30 eiro par vienādu pakalpojumu paketi.

diskusijā iesaistījās arī LMT operators un aktīvi katru diskusijas dalībnieku aicināja vērsties personīgi MansLMT un izstāstīt savu sāpi, lai varētu konkrētajam klientam piemeklēt vislabāko piedāvājumu.

Diskusija sākās pēc Kārļa ieraksta: "Cik jums liels telefona rēķins, ja lietojat neierobežotu internetu? Cenšos saprast, vai man vnk neizdevīgs līgums vai arī pasaule ir dārga." Pēc pirmās diskusijas noslēguma, Zanda secina: "Palasot atbildes un paskatoties, ka es maksāju 26,99€ jūtos ļooooti piekrāpta un bēdīga. Un tā summa tikai tāpēc, ka es jūtos neērti iet un diedelēt atlaides sakot, ka es iešu pie cita operatora."

Leila dalās pieredzē: "Bija 7,50€ (bet nesen pacēla uz 8,99€). Kā panācu? Mēģināju runāt, nekā. Aizgāju prom uz citu tīklu, kad sim-karte jau atnāca, tad zvana, protams, tad pēkšņi tomēr var piedāvāt lētāku variantu, krietni tuvu tam, kas bija arī iepriekš. Un uz 2 gadiem."

Andris saka to pašu: "Nav pat nekur jāiet un nekas nav jāprasa. Pietiek nomainīt un Tu pat nepaspēsi jauno sim karti izpalot, kad viņi paši zvanīs ar piedavājumu. Man tā bija ar Biti un iedeva mega atlaidi uz gadiem"

Arturs: "Mjā. Man līdzīgi - esmu viena opertora klients jau daudzus daudzus gadus un nekad neesmu neko mainījis, jo besī tā ideja, ka kaut kas jāmaina. Un ne reizi neesmu draudējis, ka iešu prom utt. Tagad sanāk, ka viņiem tas ir reāli izdevīg"

Svarīgākais