Komentāri: Cilvēki "Twitter" sūdzas, ka veikalos jūtas izsekoti

Armands Norvelis

Sākušās blaknes no kovidpotēm..bet tas ir tikai sākums..cirkam būs turpinājums experimenta dalībnieki uzrāda pirmos rezultatus..

17.feb 2023 Atbildēt
Roze Puķīte

Izskatās, ka tev smadzenes no potes jau sarukušas. Tāda prakse nav tikai tagad. Vrb tagad daudz biežāk un uzkritošāk tas notiek. Atceros, ka reiz kad par kovidu pat iedomāties nevarējām, biju iegājusi Drogās Purvciemā. Tad tur vēl apsargs- vīrietis strādāja. Gāju skatīties lūpu krāsu, Tā kā lūpu krāsa bija importa, tad biju tukšo paņēmusi līdz, lai nopirktu pareizo firmu un krāsu. Toreiz man apsargs visur sekoja. Bij jānopērk vēl šis tas. Bet kad nonācu pie lūpu krāsām, tad bezmaz blakus nostājās. Kamēr salīdzināju. Beigās man pieriebās un es skaidri un gaiši pateicu-Ja jau visu laiku līdzi staigā varēji vismaz somu panest. Šis kko noburkšķēja zem deguna un aizgāja. Kopš tās reizes Drogās es esmu rets viesis, izņēmuma kārtā.

17.feb 2023 Atbildēt
Inta Juška

Var jau saprast, jo laikam sākas zagšana lielākos apmēros krīzes dēļ.Esmu no tiem pircējiem ,kas reti iepērkas, īsti neorientējos, tāpēc ilgi knibinās un pēta, tad vēl tie nesalasāmie uzraksti sīkā šriftā,.Agrāk uztraucos, ka seko, bet tad sapratu ,ka to var izmantot, lūdzot visu skaidrot,konsultēt un viss nostājās savās vietās. Iesaku visiem,kam nav nelāgi nodomi -labi darbojas! Celtniecības veikalos gan ir problēma - var stundu meklēt pārdevēju konsultācijai un beigās vien atrastais māceklis godīgi atzīs , ka nezina preces. Tā tiešām ir problēma .

17.feb 2023 Atbildēt
Harijs Saukums

Manis pēc lai seko. Man sirdsapziņa tīra, neeju zagt. Un tas ir darbinieku pienākums sekot, lai kas nenotiek. Pats strādāju apsardzē un ir jāseko, bet to jādara nemanot.

17.feb 2023 Atbildēt
Diana Mikelsons

Cilveki zog majas ,bernus ,cilvekus ,zog visu -ta ir cilveka daba,nezog tikai divas lietas un ta ir kartsts dzelzis un silta kaka.Tapec ir apsargi.

18.feb 2023 Atbildēt
Janis Silins

Žēl ka apsargi nevar sociālos tīklos likt zagļu foto ar video ierakstiem tad dziedātu citu dziesmu............

20.feb 2023 Atbildēt
Elmārs Cīrulis

Pārdevēja/veikala īpašnieka stāsts. Pārdevējs veikalā ir domāts pircēju apkalpošanai. Viņš ar to pelna sev iztiku. Un, tas ir tikai normāli, ka viņš ir šeit tuvumā pieejams. Pārdevējs uz pircēju skatās, lai uzminēt ko ieteikt, lai pircējs izšķirtos par veiksmīgu pirkumu tieši šajā veikalā. Ja pēc pircēja un pārdevēja sarunas neseko pirkums, tad iespējams šeit nav tā prece kas vajadzīga, vai pircējs ir bijis tikai aiz ziņkārības ienācis, vai pārdevējs nav mācējis pasniegt savu preci, lai ieinteresētu pircēju. Jo labāk sevi pārdevējs būs pasniedzis, jo lielāka iespēja, ka pircējs šajā veikalā atgriezīsies, lai nopirktu to kas viņam tajā brīdī būs vajadzīgs. Katrai precei ir savs stāsts un Tu to vari uzzināt tikai no pārdevēja. Patiesībā tas ir aizvainojoši, kad kāds ienāk mājā, pilnībā ignorē tās saimnieku neatņemot sveicienu, fotogrāfē bez atļaujas un tad kad saimnieks piedāvājas vai var kā palīdzēt šis cilvēks vienkārši izmūk ārā, kaut bija redzams, ka šim pircējam konkrētā prece bija interesējusi. Vai šādi rīkojas cilvēki kuri ir pieklājīgi un bez ļauniem nodomiem? Manuprāt šajā stāstā katram no mums vajadzētu izvērtēt savu rīcību un attieksmi. Neuzvedies kā zaglis un Tevi nevaktēs kā apsargs.

26.feb 2023 Atbildēt

Komentēt