Skandāls par "Swedbank" reklāmu "TikTok"

© Ģirts Ozoliņš/f64

Vērīgi skatītāji ir pamanījuši bankas labo vārdu diskriditējošu lietu "Swedbank" reklāmas rullītī "TikTok". Ekrānšāviņš publicēts "Twitter".

Tiešām kliedzoša kļūda ir pieļauta reklāmas rullīša saturā - ekrānšāviņā redzams ieraksts: "saule, pērkons, p...s d...t".

Komentējot ierakstu "Twitter", reklāmists Ēriks Stendzenieks raksta: "Rīt paredzu mārketinga sapulci biedējošos toņos."

Aiga: "Nedomāju viss, "visiem sen viss pofig" jau kādu laiku ir organizācijas mārketinga stratēģiskas vadlīnijas. :)"

Zigmārs: "Lielam uzņēmumam šis ir ļoti kliedzoši. Zinot, ka neoficiāli tautā Saule, Pērkons, Daugava tiek uztverta kā Latvijas himna!"

"Swedbank" ir komentējusi ierakstu: "Paldies par vērību, izrunāsim šo ar kolēģiem."

Apjukumu "Twitter" lietotāju vidū radīja vēl viens ekrānšāviņš ar fotogaleriju. Pirmajā acu uzmetienā vairākiem cilvēkiem likās, ka telefona fotogalerijā starp bildēm pamanāma arī pronogrāfiska satura bilde. Bet palūkojoties vērīgāk, citi "Twitter" lietotāji kliedēja satraukumu - fotogrāfija redzams nevis nepiedienīgs fotokadrs, bet gan jaunietis, kurš sēž sakrustotām rokām.

Nebūšanas

Ja jums ir bijusi nojausma, ka visi uz Zemes šķiet ievērojami dumjāki nekā kādreiz, iespējams, jūs nekļūdāties. Daži gudri cilvēki no Mičiganas universitātes atklāja, ka cilvēku rase cīnās ar savām kognitīvajām spējām. Lai gan tas noteikti ir noskaņojums, ko var sajust gaisā, tas ir pamanāms arī izmērāmos, statistiskajos rādītājos, īpaši jauniešu vidū, vēsta “Vice News” un "futurism.com".

Svarīgākais