Sabiedrībā nerimst sašutums par "Rīgas satiksmes" biļešu iegādes jauno sistēmu - daudziem nav pa spēkam saorientēties - vieni raud, citi izvēlas iet ar kājām.
Kopš jaunās sistēmas ieviešanas, kad biļešu iegādei vajadzētu būt vienkāršai, realitātē cilvēki mulst, nesaprot, dusmojas un pukojas.
Kāda sabiedriskā transporta lietotāja novērojusi: "Skatos, cik izmisuši cilveki tramvajā, kuri iebraukuši Rīgā, vēlas tramvajā nopirkt biļeti automātā. Ja nav zilā E-talona, tad nevar nopirkt. Viena skolniece izkāpa raudādama. Kungs, kurš parasti brauc ar auto, izmocījās, gaidot paroles mobilajā, tomēr izkāpa."
KOmentētāji dalās savā un citu valstu pieredzē: "Ērti. Ātri. Vienkārši, tikai šo bildi "Rīgas satiksme" web lapā palielināt nevar, attiecīgi, šo izcilo maketu izlasīt nav iespējams pat datorā, par telefonu pat nerunāsim. Tur ir vēl garš, garš teksts par šo visu, nu nopietni?"
"Re, "Rīgas satiksme" raksta, ka var norēķināties ar bankas Citadele karti par 1,15 eiro. banka saka, ka nevarot gan."
Rīgas satiksme komentē: "Biļetes ir pieejamas dažādās lietotnēs - mūsu, Mobilly, Narvesen, Transact Pro."
"Oi, es vienreiz aizmirsu nopirkt. Man ir rīdzinieka karte, jo studēju, bet tur ir divas dienas jāgaida līdz ielādē. Pirku koda biļeti - pilnīgs murgs, tur ir jāmaksā ar bankas karti t.i. kratoties pilnā transportā jāieraksta visi dati. RS vienkārši nav nekādas nojēgas par UX."
Skatos, cik izmisuši cilveki tramvajā, kuri iebraukuši Rīgā, vēlas tramvajā nopirkt biļeti automātā. Ja nav zilā E-talona, tad nevar nopirkt. Viena skolniece izkāpa raudādama.@Rigassatiksme_ Kungs, kurš parasti brauc ar auto, izmocījās, gaidot paroles mobilajā, tomēr izkāpa.
— Iveta���� (@IvetaDaine) January 22, 2023