Ceļa seguma vecums, kvalitāte, tā uzturēšana un mainīgie laikapstākļi ir galvenie faktori, kas veido bedres un bojā mūsu automašīnas. Mēdz jokot, ka Latvijas auto ceļi kūst līdz ar pirmajiem atkušņiem.
Par to pārliecinājušies vairāki autobraucēji uz Vidzemes šosejas.
Labrīt, @breakinglv @LVceli kas Jums tur uz Vidzemes (Sēnīte-Sigulda) šosejas notiek? Mašīnas stāv malā ar pārsistām riepām. Vakar pats braucu un laikam netrāpīju, bet izskatās, ka atnacis Kaupers un apēdis netikai ziemu, bet arī ceļu.
— Kaspars Hercmanis (@KasparsH) January 4, 2023
Latvijas valsts ceļi: Labrīt! Būvuzņēmējs ir informēts, avārijas bedres būvdarbu posmā tiks salabotas.
Klāvs: Tas vecais posms jau iepriekš bija drausmīgs, tagad, kad visus laiž pa vienu pusi tur vispār ir bedres kā krāteri no meteorītiem.
Panika: Tas jau tagad visur, Rīgā netrūkst arī un tagad, kad tumšs un peļķes, nevar nemaz pamanīt laicīgi Drausmīgā stāvoklī ielas
Ieva: Kamēr bedres lāpīs vienkārši ieberot asfalta masu bedrē un ar kājām piemīcot, tikmēr nekas savādāk arī nebūs! Novērots posmā Gauja - Sigulda starp ZS un JG.
X: Jābrauc caur murjāņiem -> Ragana -> Sigulda ja gribi pasargāt auto. Tas vecais posms ir pilnīga nāve autoņam it īpaši tumšajā laikā