Autovadītājs brīdina par "melno punktu" Rīgā

© F64

Mareks, pārvietojoties pa Rīgu ar automašīnu vai velosipēdu, regulāri mēro ceļu arī pa Gaujas ielu virzienā uz un no Brasas tilta. Un tieši slēgtā satiksmes pārvada pakājē šoferis novēro vairākus satiksmes kāzusus, vēsta raidījums "Bez Tabu".

“Kopš ir sācis kursēt 11T. autobuss es esmu novērojis vismaz 10 avārijas. Iesākoties tumšajam laikam, avāriju ir biežāk,” saka Mareks.

Brasas tilta remonts, lai palīdz Dievs, cerams drīz vien beigsies, tomēr, gaidot šo galvaspilsētas brīnumu, 11. tramvaja satiksme te nav iespējama. Tāpēc ir izveidots autobusa maršruts 11T. Un tieši šajā vietā sabiedriskā transporta vadītāji, kā to atļauj ceļu satiksmes noteikumi, brauc “zem ķieģeļa”. Savukārt krustojumā aiz pieturas, kur citiem autovadītājiem ir jādod ceļš, rodas Mareka pieminētās avārijas.

Turklāt skatītājs uzsver, ka lielākoties sadursmēs iesaistīts tieši sabiedriskais transports. Nelielajā Gaujas ielas posmā vasarā satiksmi organizēt palīdzēja līnijas, taču šobrīd, kad ceļa horizontālais apzīmējums jau padzisis un mūs arī aplaimojis sniegs, situācija kļvusi bīstama.

“Šajā posmā esošā satiksmes organizācijas izmaiņas ir korektas. Un autovadītājiem ir jāņem vērā izvietotās ceļazīmes. Šī satiksmes organizācija ir saskaņota ar “Latvijas Valsts ceļiem”,” skaidro Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Jānis Vaivods. Papildus vadstatņus, kas uzskatāmāk atdalītu pretējās braukšanas joslas, izvietot neesot plānots - tas vēl vairāk sašaurināšot jau tā šauro brauktuvi.

Nebūšanas

Var jau pasmieties par leģendu: kad Rīga būs gatava, tad tā nogrims. Vismaz tuvākajā nākotnē Rīgai tas nedraud, jo norit ne tikai vairāk vai mazāk veiksmīga jaunu objektu būvniecība, bet arī jau esošo projektu nemitīga uzlabošana, kas redzamu pienesumu gan nedod.

Svarīgākais