Latvietis Alans, kurš jau kādu laiku dzīvo Zviedrijā, ieradās dzimtenē, lai apprecētos. Izkāpjot no lidmašīnas Latvijā, atskārtis, ka pazaudēta bagāža, tostarp teju pusotru tūkstoti vērtais, īpaši svarīgajam notikumam piemeklētais kāzu uzvalks, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Atlidojot ar “airBaltic” lidmašīnu, vasaras sākumā viņš ieradās dzimtenē, lai nosvinētu kāzas. Reģistrētajā bagāžā līdzi bija paņēmis ilgi piemeklēto, teju pusotru tūkstoti vērto uzvalku un citas lietas.
"Tā nu sagadījās, ka mana bagāža tika nozaudēta kaut kur Zviedrijā. Kā sapratu, es nebiju vienīgais, jo bija liela rinda uz vietu, kur vajadzēja parakstīt iesniegumus par nozudušo bagāžu. Tobrīd Latvijā bija 33 grādi, es biju mētelī, jo Zviedrijā bijā vēsāk. Nebija ne šortu, ne apakšveļas, ne zeķu. Vispār nekā. Līdz ar to vajadzēja iegādāties visu."
Tā kā kāzu datums tuvojās, Alans iegādājās ne tikai pirmās nepieciešamības lietas, bet arī jaunu uzvalku par 750 eiro, kā kreklu un kaklasaiti par 150 eiro. Alans neplānoti iztērējis 1400 eiro, pirkumus spējīgs pierādīt ar čekiem. Uzskata, ka šo naudas summu ir tiesīgs atgūt no “airBaltic”, tāpēc uzrunājis uzņēmumu, pieprasot samaksāt viņam šo naudas summu.
Kad visas lietas, tai skaitā ietērps kāzām, jau bija iegādāts, neilgi pirms gredzenu mīšanas ar viņu sazinājās “airBaltic”, paziņojot, ka bagāža atradusies, un pusotru dienu pirms kāzām atdeva somu Alanam. Somas saturs gan bija bojāts - slapjš, drēbes klāja mitruma traipi. Tik neilgu laiku pirms kāzām nepagūtu iztīrīt ķīmiskajā tīrītavā, raidījumam norādīja Alans. Viņš aizvien uzskata, ka pienākas kompensācija par visiem neplānotajiem tēriņiem.
Lidsabiedrība atvainojusies Alanam, bet noraidījusi prasību, piedāvājot izvēlēties vai nu 30 eiro kompensāciju par pirmās nepieciešamības preču iegādi bagāžas gaidīšanas laikā, vai dāvanu karti 53 EUR vērtībā, kuru var izmantot biļešu iegādei. Šādu “airBaltic” piedāvājumu Alans vērtē kā “cūcīgu attieksmi”.