Pasažieris pamatīgi sašutis par "airBaltic" rīcību

© Mārtiņš Zilgalvis/F64

Voldemārs atvaļinājumam sākoties nolēma doties uz Gruzijas pilsētu Batumi. Rīgas lidostā viņu sagaida paziņojums, ka lidmašīnā vietu vairs neesot. Tomēr – paveicas un Voldemārs nokļūst Gruzijā. Taču… ne tā, kā plānots, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Ceļotājs Voldemārs iesāk stāstu ar ierašanos lidostā. Viņš uzsver, ka sākumā viss bijis “kā parasti”. Taču tad sākušās problēmas ar koferiem: “Gaidām koferus. Tie tur rinķo, riņķo, mazāk un mazāk paliek. Un tad lidostas darbinieks saka : “Viss, vairāk nav”, saka vīrietis.

Voldemārs nokļuvis līdz viesnīcai un “AirBaltic” mājaslapā noskaidrojis - reisi Rīga- Batumi kursē divas reizes nedēļā, kas nozīmē, ka nākamā opcija koferim sasniegt savu saimnieku ir pēc 2 dienām. Tomēr ne pēc dienas, ne arī trim no kofera nav ne miņas, ne ziņas.

Kad cerības jau atmestas, Voldemāra viesnīcas numuriņā vienpadsmitos vakarā iespīd kāds gaismas stariņš - zvans no “AirBaltic”. Viņi vaicājuši, kad koferi piegādāt, bet, tā kā līdz ceļojuma beigām atlikušas vien pāris dienas, Voldemārs no bagāžas piegādāšanas atteicies un nolēmis to saņemt Rīgas lidostā. Un tā arī darījis - koferis atradis saimnieku jeb otrādi tikai atpakaļ dzimtenē.

"Uz jautājumu lidostas darbiniecei, “AirBaltic” pārstāvei - kāpēc nav tikusi līdz galamērķim bagāža? Viņa atbild:” Ziniet, mēs tā pasēdējām, padomājām - cilvēkiem atlikušas tikai dažas dienas, gan jau iztiks bez bagāžas. Un viss. Ne kompensācijas, nekā," saka Voldemārs.

“AirBaltic” pārstāvis atklāj, ka ceļotāju skaits šajā vasarā ir krietni augstāks kā gadus iepriekš, un, lai arī tā ir iepriecinoša ziņa, tas mēdz radīt arī vairums jaunu izaicinājumu un dažreiz arī kļūdu. Līdzsabiedrības pārstāvis atzīst, ka bagāža uz Batumi netika nogādāta kļūdas dēļ un uzņēmuma vārdā atvainojas Voldemāram.