Pacietības mērs ir pilns: iedzīvotāja sūdzas par problēmām ar bankomātu

© F64

Tukumnieces Ingas pacietības mērs ir pilns – katru reizi, dodoties uzlikt naudu uz konta, viņai jāapbruņojas ar pacietību. Pilsētā ir divi “Luminor” bankomāti, taču tikai viens spēj izpildīt Ingas prasības, tomēr tas visai bieži mēdz niķoties, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Ingai dienā ir jāizbrīvē teju stunda, lai uzliktu naudu uz konta, izsniegtās kvītis liecina, ka vairākkārt nācies pie bankomāta pavadīt pat četrdesmit minūtes. Sieviete ir informējusi banku par problēmām, taču tā arī vairāku gadu laikā nav sadzirdēta.

"Bankomāts negrib darboties. Esam mēģinājuši ielikt divas banknotes, vienu paņem, otru izmet ārā. Ja liek piecas banknotes, vienu paņem, pārējās nē. Retu reizi paņem divas uzreiz. Dažreiz izdod saņurcītu, saplēstu naudu."

Pārsvarā bankomāti naudu nepieņem, ja tā ir bojāta, taču šajā gadījumā pie vainas visticamāk ir pats bankomāts, pieļauj Latvijas Bankas pārstāvis Jānis Silakalns.

“Luminor” banka sola, ka drīzumā Ingas galvassāpēm būs pienācis gals, vietā uzliks jaunu bankomātu.

Nebūšanas

Savu dzīvību Valdemārpilī neizdevās glābt kādam vīrietim, kad no kārtīgi nenodzēstas cigaretes sāka gruzdēt dzīvokļa mēbeles. Lai arī degšanas platība bija neliela, sadūmojums izveidojās pietiekams, lai ugunsgrēks beigtos letāli. Cilvēks nosmaka vēl pirms operatīvo dienestu ierašanās, vēsta "Degpunktā".

Svarīgākais