"Rīgas satiksmes" pasažieri dusmīgi par notiekošo pilsētā

© Ģirts Ozoliņš/F64

Rīdziniece Agrita jau vairākus gadus ir autovadītāja, taču daudz ērtāk viņai pa galvaspilsētu ir pārvietoties ar sabiedrisko transportu. Sieviete ir neapmierināta, ka viņas dzīvesvietas tuvumā, Āgenskalnā, vietas, kur iegādāties e-talonu, samazinās, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Agrita vēlas būt godīga pilsone, nevis braukt “par zaķi”.

Slokas un Kalnciema ielas krustojumā vēl pērn kioskā pārdeva e-talonu, taču jau gadu pasažieriem jāmeklē citas vietas. Turklāt pie šofera biļeti arī nevar nopirkt. Arī Aleksandra Grīna bulvārī rīdziniece ir pamanījusi, ka vienīgais tuvumā esošais kiosks jau krietnu laiku ir ciet.

Citi sastaptie pasažieri piekrīt Agritai, var nākties mērot pat kilometrs līdz tuvākajai e-talonu tirdzniecības vietai.

“Rīgas satiksmes” pārstāve Inese Rozīte skaidro, ka tik tiešām ne visos kioskos var iegādāties biļetes. Viņa iesaka pasažieriem laikus padomāt par e-talona iegādi, taču joprojām lepni atgādina par ieviesto koda biļeti. To var izmantot, ar savu viedtālruni noskenējot sabiedriskajā transportā izvietotos kvadrātkodus.

Svarīgākais