Linda pērnā gada novembrī atpūtās Itālijas pilsētā Neapolē, kur kļuva par zagļu upuri, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Vēl esot Itālijā, Linda vēlējās pasūtīt no Tele2 jaunu telefonu, taču tā kā zaudēja piekļuvi smart-id kontam, nevarēja iekļūt savā operatora profilā. Pēc trīs dienām kliente atgriezusies Latvijā un uzreiz devusies uz Tele2 veikalu pēc jaunas viedierīces.
Tajā pašā dienā arī jaunai sim kartei bijuši slēgti izejošie zvani. Sazinoties ar operatoru, viņai paziņots, ka ir neapmaksāts rēķins četru ar pusi tūkstošu eiro apmērā.
Tad atklājies, ka zagļi uzlauzuši Lindas sim karti un veikuši dārgus zvanus uz Maroku un vēl citādāk palielinājuši rēķinu. Kaut Tele2 solījuši uz Lindas iesniegumu atbildēt 10 darba dienu laikā, uzņēmums vilcinājies divus ar pusi mēnešus.
"Janvārī saņēmu jauno rēķinu, kas bija 350 eiro. Man bija uzstādīts limits 150 eiro. Man par visu šo situāciju bija šoks, jo rēķins pamatīgi pārsniedza limitu. Viņi teica, ka zvani veikti ļoti īsā laikā, viņiem nav nonākusi informācija. Es samaksāju visu par ierīci, tikai nesamaksāju par ”tekošajiem” mēnešiem, jo man ir nobloķēts numurs," skaidro Linda.
Tele2 nolēma Lindas lietu nodot kreditoriem parāda piedziņai.
"Strīds jau sen būtu atrisināts, ja viņi būtu atbildējuši 10 darba dienu laikā, tagad ir pagājuši seši, septiņi mēneši. Esmu mēģinājusi sazināties, operatori ar šādām lietām nenodarbojas. Esmu atstājusi savu jauno tālruņa numuru, pasts adrese. Viņi (Tele2) ne reizi nav ar mani sazinājušies."
Par spīti tam, ka Linda neesot ievērojusi līgumsaistības un 24 stundu laikā nav informējusi operatoru par nozagtu SIM karti, Tele2 nolēma spert soli pretī un radušās izmaksas- četrus ar pusi tūkstošus eiro segt tā teikt no savas kabatas.
"Tas nenozīmē, ka šo summu vienkārši izdzēsām no tabulas. Tie ir reāli izdevumi, kas mums jāsamaksā partneroperatoriem. Mūs laicīgi informēja partneroperators Itālijā, kā rezultātā mēs šo sim karti uzreiz bloķējām proaktīvi, lai rēķins nepalielinātos vēl straujāk. Šīs numurs, kas tika nozaudēts, no mūsu puses ir nobloķēts, jo kliente nav veikusi ikmēneša rēķina apmaksu. Domāju, ka kliente šajā gadījumā no situācijas ir izkļuvusi sveikā cauri," skaidro Tele2.
Operators pieprasa Lindai norēķināties par līgumsaistībām un segt ikmēneša izdevumus par tālruņa numuru, kas šobrīd ir bloķēts.