Rīdzinieks Atis jau janvārī vēlējās visai ģimenei iegādāties lidmašīnas biļetes uz Spāniju. Apskatīja vairākus piedāvājumus, taču nosliecās par labu pašmāju aviokompānijai “airBaltic”, par papildu samaksu izvēlējās sēdvietas un gaidīja jūniju, kad varēs doties ceļā. Cerējis lidot ar jauno lidmašīnu, taču reģistrēšanās dienā viņš piedzīvoja vilšanos, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Reģistrējoties lidojumam, liels bija Ata pārsteigums, kad ieraudzīja, ka gaidītās lidmašīnas vietā ir paredzēta cita! Turklāt arī rezervētās vietas pie loga bija mainītas.
"Sēdvietas bija izmainītas, lidmašīna veca tupele. Sāku interesēties, kas notiek. Paskatījos “flightradar” mājaslapā un redzu, ka regulāri notiek lidojumi ar vecajām lidmašīnām. Vaicāju kompānijai, kāpēc tā? Viņi atbildēja, visticamāk, jau ar iepriekš sagatavotu tekstu, ka sakarā ar globālo piegādes ķēžu problēmām, mēs nevaram nodrošināt jauno “Airbus A220-300” lidmašīnu. Tad jau es varēju lidot ar “Ryanair” lidmašīnu".
Atis no aviokompānijas nesaņēma brīdinājumu, ka lidojumā ir veiktas izmaiņas. Arī par naudas atmaksu neviens viņu neinformēja.
Izrādās, Atis nav vienīgais, kuram sanākusi nelāga pieredze ar “airBaltic”. Patērētāju tiesību aizsardzības centrā jau ir vērsušies vairāki ceļotāji.
Aviokompānijas pārstāvis Didzis Rudmanis atzīst, ka tik tiešām, lai lidojums nav jāatceļ var gadīties situācija, ka plānotās lidmašīnas vietā būs cita un arī sēdvietas var mainīties. Taču klientiem par izmaiņām tiek paziņots uz e-pastu vai atsūtot īsziņu.