Santa vēlējās brālim pēc iespējas ātrāk palīdzēt tikt galā ar sāpošo zobu. Viņa noskaidroja, ka visātrāk pieņemt varēs Cēsu Zobārstniecības speciālistu klīnikā, tādēļ devās tieši uz šo praksi veikt pierakstu. Tomēr plānotā vizītes pieteikšana neizvērtās, kā cerēta, vēsta "Bez Tabu".
Ieejot klīnikā, Santu pie administrācijas galda neviens nesagaidīja. Vien pēc pāris minūtēm uzradās darbiniece, kura pat nesasveicinoties lūdza klientei atkāpties vairāku metru attālumā un jautāja pēc atnākšanas iemesla.
Jau sākumā administratores attieksme likās nelaipna, nebija nekādas pamata manieres. Turklāt smieklīgākais, ka viņai pašai nebija sejas maskas.
Administratore pierakstīja Santas numuru un solīja tuvākos brīvos laikus nosūtīt īsziņā. Tad, kad sieviete izlēma tomēr atteikties no ārstniecības iestādes pakalpojumiem, tālākā saruna viņu visai pārsteigusi.
- Labdien! Liels paldies par piedāvājumu, bet diemžēl atteiksimies no Jūsu pakalpojumiem, jo ir sāpošs zobs.
- Omg lol. izraut un ārstēt arī varēs šovakar, jāredz apjoms. Pieteikums anulēts, citi laiki netiks piedāvāti.
- Liels paldies par profesionālo atbildi. P.S. Neaizmirstiet valkāt sejas maskas! Jauku Jums dienu!
- Neaizmirstiet nobruģēt Valdemāra ielu! Un lūgums netraucēt ar idiotiskiem pieteikumiem klātienē.
Cēsniece atzīst, ka saņemtās atbildes no klīnikas likušās neprofesionālas un neētiskas.
Arī "Bez Tabu" kā pacienti dodamies uz klīniku satikt pieklājīgo administratori, vai tiešām darbiniece tā runā ar visiem? "Ar galveno ārstu vienojāmies, ka tuvākos brīvos laikus nosūtīs īsziņā, taču, saprotot, ka atbildes šoreiz tomēr sniedz pats ārsts, pēc pāris stundām ierodamies klīnikā vēlreiz, ar cerībām tomēr satikt administratori. Taču Cēsu Zobārstniecības speciālistu klīnikas vadītājs neuzskata par nepieciešamu situāciju paskaidrot," tā raidījums.