Mājaslapā, kas izveidota, lai palīdzētu ar informāciju Covid-19 saistītos jautājumos, atrodami daudzi telefona numuri (https://covid19.gov.lv/kontakti). Ne vienmēr izdodas tikt pie jautājumu uzdošanas, jo uzgaidīšanas laiks ir samerā ilgs. Tieši ar tādu situāciju saskarusies Rīgas domes deputāte un juriste Ieva Brante, kura gaidīja 29 minūtes, visi operatori bija aizņemti.
Mikroblogošanas vietnē "Twitter" Rīgas domes deputāte un juriste Ieva Brante ievietojusi ierakstu, kura ilustrē ikdienišķu situāciju, ar kuru saskārušies daudzi.
''Labdien! Jūs esat piezvanījuši uz @SPKCentrs info tālruni Covid 19 jautājumos. Atvainojamies, šobrīd visi operatori ir aizņemti. Lūdzam uzgaidīt. Rit 29. minūte.. ..."
Labdien! Jūs esat piezvanījuši uz @SPKCentrs info tālruni Covid 19 jautājumos. Atvainojamies, šobrīd visi operatori ir aizņemti. Lūdzam uzgaidīt.
— Ieva Brante (@ibrante) October 26, 2021
Rit 29. minūte.. ... pic.twitter.com/Xb4kGPxnPm
Pie ieraksta vērojami vairāki komentāri, tai skaitā no SPKC.gov.lv profila.