Cik minūtes jāgaida, kad esi piezvanījis uz Covid-19 info tālruni; juristei ir savi norvērojumi

© Žanete Terentjeva / F64

Mājaslapā, kas izveidota, lai palīdzētu ar informāciju Covid-19 saistītos jautājumos, atrodami daudzi telefona numuri (https://covid19.gov.lv/kontakti). Ne vienmēr izdodas tikt pie jautājumu uzdošanas, jo uzgaidīšanas laiks ir samerā ilgs. Tieši ar tādu situāciju saskarusies Rīgas domes deputāte un juriste Ieva Brante, kura gaidīja 29 minūtes, visi operatori bija aizņemti.

Mikroblogošanas vietnē "Twitter" Rīgas domes deputāte un juriste Ieva Brante ievietojusi ierakstu, kura ilustrē ikdienišķu situāciju, ar kuru saskārušies daudzi.

''Labdien! Jūs esat piezvanījuši uz @SPKCentrs info tālruni Covid 19 jautājumos. Atvainojamies, šobrīd visi operatori ir aizņemti. Lūdzam uzgaidīt. Rit 29. minūte.. ..."

Pie ieraksta vērojami vairāki komentāri, tai skaitā no SPKC.gov.lv profila.

"Sveiki! Atbildes uz ļoti daudziem jautājumiem ir pieejamas arī mūsu mājaslapā: https://spkc.gov.lv/lv/aktualitates-par-covid-19… Jāņem vērā - līdz ar pieaugošo jaunatklāto gadījumu skaitu, ievērojami pieaug arī visu info tālruņu un citu komunikācijas kanālu noslodze. Tāda ir šābrīžā "nevakcīnrealitāte".
"Kolēģe nesen pie savienojuma tika pēc nieka 1 stundas un 22 minūtēm. Sūtīja prnt screenus un pacietīgi ķiķinaja kopā ar komandu, bet tomēr sagaidīja," vēsta kāds cits komentārs.
"Jā nu varoņi, 2 gadu laikā pat strādājošu zvanu centru nav spējuši uztaisīt, bet nu stulbie antivakseri #gobzemsvainīgs," raksta kāds jurists.
"Lai šo problēmu novērstu, vajag uztaisīt tā, ka pēc 5 minūšu gaidīšanas, zvans automātiski pāradresējās uz ministra telefonu. Pavļutam kā reiz ir iepaticies ar cilvēkiem parunāt!"
"Es vakar ap stundu gaidīju līdz pacēla."

Nebūšanas

Jūrmalnieks Andris pirms aptuveni diviem mēnešiem devies pie ārsta nodot asins analīzes. Labi gan, ka viņš vēl esot stāvvietā izdomājis ielūkoties savā bankas kontā, pirms spēris kāju ārstniecības iestādē, jo kontā palikuši vien pāris centi, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais