Dobelniece sāk raudāt, ieraugot savus apavus pēc remonta

© Ekrānšāviņš no video/Bez Tabu

Aleksandra no Dobeles, gatavojoties rudens sezonai, nolemj sakopt savus apavus un dodas uz vietējo darbnīcu. Taču rezultāts nebūt neiepriecina, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Abu zābaku pāriem pie purngala bija atlīmējusies zole. Aleksandra par remontu samaksā astoņus eiro un pēc divām nedēļām dodas uz darbnīcu pēc apaviem.

"Es ieeju iekšā, es vienkārši apstulbu no tā, kā var cilvēks tā “salabot” apavus. Tie tagad ir daudz sliktākā stāvoklī nekā aiznesu. Tas skats, es stāvēju, goda vārds, man turpat asaras sāka birt. Nu, bļāviens, johaidī, vai tiešām meistars…" pauž Aleksandra.

"Tā ir viņas problēma. Es viņai piedāvāju, lai nes uz ekspertīzi. Tā ir mākslīgā āda. Mākslīgā āda, jūs jau saprotiet, kāda kvalitāte. Nolobījusies plēvīte augšējā. Es neesmu restaurators. Uzreiz es viņai to skaidroju. Es piedāvāju cilvēkam, - lūdzu, nesiet uz ekspertīzi, ekspertīze jums pateiks, vai tur ir mana kļūda, vai nav kļūdas. Nē, cilvēks nāk, skandalējas, kliedz," saka kurpnieks Māris.

Aleksandra saredz divus risinājumus, lai meistars salabo apavus pienācīgi un kārtīgi vai lai izmaksā kompensāciju jaunu apavu sagādei.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāve Santa Zarāne uzsver, ka šis ir strīds, kurā abām pusēm ir jāvienojas par pakalpojuma kvalitāti un atbilstību. Kas attiecas uz zaudējumu kompensēšanu, Zarāne norāda, ka tas jau esot jārisina tiesai.

Svarīgākais