Kļūme cenu zīmē pamatīgi sasmīdina Latvijā populāra veikala apmeklētājus

© Vladislavs Proškins/F64

Neveiksmīgi izprintēta cenu zīmi lielveikalā "Rimi" pamatīgi sasmīdinājusi pircēju, kurš ar novēroto dalījies sociālās vietnes Facebook lapā "Skatlogu favorīti".

Kā redzams attēlā, neveiksmīgs burtu izkārtojums, kas radies, acīmredzot, printēšanas laikā, radījis amizantu kļūdu preces nosaukumā.

Kā noprotams, uz cenu zīmes bija jābūt norādītam apakšveļas komplekta nosaukumam "Spider Man". Printēšanas rezultātā "S" burts ir palicis iepriekšējā rindā, radot neveiklu mirkli.

Ekrānuzņēmums/Skatlogu favorīti

Komentētājus pamatīgi uzjautrinājusi redzamā kļūda.

"Spider Man ... tā ir, ka nelieto atstarpes", "Praksē ļoti izplatīta kļūda - aiz punkta nelikt atstarpi", "Viss kopā ar visiem saīsinājumiem ... īsta "buķete"", "Beidzot arī puikām kaut kas oriģināls!" - raksta komentētāji.

Jāatzīmē, ka šis nav pirmais gadījums, kad pircējus samulsina lielveikalā "Rimi" redzētais. Pērn, apmeklējot ”Rimi” veikalu tirdzniecības centrā ”Alfa”, pircēja vārdā Kristīne pamanījusi pie kasēm esošās uzlīmes, kuras viņu pamatīgi izbrīnījušas, vēstīja raidījums "Bez Tabu".

"Rimi” administrācija uzlīmes nekavējoties likusi noņemt. Veikals savu iesaisti uzlīmju izvietošanā noliedz. "Šī diemžēl bija kāda mūsu klienta rīcība, kas netika ar mums saskaņota. Uzlīme ir sarkanā krāsā, kas saskan ar mūsu korporatīvo krāsu. Cilvēciskas kļūdas dēļ šī uzlīme uzreiz netika pamanīta," pauda "Rimi" pārstāve Elīna Šakirova.

Nebūšanas

Japānas bankas "Nomura" izpilddirektors nolēmis sev uz laiku samazināt atalgojumu pēc tam, kad bijušajam bankas darbiniekam tika izvirzītas apsūdzības bankas klientu aplaupīšanā, slepkavības mēģinājumā un ļaunprātīgā dedzināšanā, norāda medijs "BBC".

Svarīgākais