Latvijā populārā kafejnīcā klienta ēdienu izmet miskastē

Ilustratīvs attēls © Vladislavs Proškins/F64

Kāds ātrās ēdināšanas restorāna "Hesburger" apmeklētājs sūdzas par apkalpošanas kvalitāti, proti, viņa pasūtīto ēdienu kafejnīcas darbinieki izmetuši miskastē.

Portālā "sudzibas.lv" vīrietis raksta, ka ēdienu pasūtījis caur mobilo aplikāciju, bet, ierodoties pēc tā un izstāvot rindu, viņam paziņots, ka ēdiens jau izmests miskastē.

"Lai ietaupītu laiku, nolēmu pasūtīt caur aplikāciju, lai pēc 15 min ir gatavs. Hesburger pasūtījumus glabā 25 min. Hesburger ierados pirms norādītā laika, taču ieejot tajā iekšā, bez uzlausīšanas, ka mans pasūtījums ir gatavs, man lika gaidīt laukā, jo pārāk liels cilvēku skaits atrodas telpā. Beidzot, kad biju izstāvējis rindu, man paziņoja, ka esmu nokavējis 2 minūtes un to, ka ēdiens ir izsviests laukā.

Rezultātā par 13 euro nesaņēmu neko, tikai darbinieki smejoties piedāvāja aukstu kafiju, jo to viņi drīkstot pasniegt. Turklāt laikos, kad dzīvojam globālās sasilšanas laikmetā, kur ēdienu nozare ir viena no ietekmējošām nozarēm tā veicināšanā, daži izdomā, kad pēc 25 minūtēm ēdiens ir jāmet laukā. Kādēļ? Pērkot uz vietas, daudz reizes esmu saņēmis aukstu ēdienu un esmu pārliecināts, ka dažreiz tas klientu sasniedz daudz vēlāk kā pēc 25 minūtēm," pieredzē dalās klients.

Jāpiebilst, ka cilvēki bieži sūdzas par kafejnīcām un to piedāvāto ēdienu gan ēdiena kvalitātes, gan darbinieku attieksmes dēļ.

Tā pirms kāda laika kāda kāda sieviete neslēpa sašutumu par pasūtīto picu.

"Tā vien rodas bažas, ka šis bizness veidots, izvelkot vecu, sen izceptu picu no saldētavas, salaužot ananāsu gabalus nevis šķēlītes, uzmetot pa virsu un volā - gatavs," viņa rakstīja.

Svarīgākais