Komentāri: Pircēja sūdzas par attieksmi Agneses Zeltiņas rotu veikalā

kā vienmēr -visiem labi ,bet viens uzsmird pa visu soc tīklu....

17.jūl 2021 Atbildēt

Mēs taču zinam, kas parasti uzpeld...

17.jūl 2021 Atbildēt

Un uzsmird,kā tu teici,absolūti pareizi!

17.jūl 2021 Atbildēt

Bet neapzaga taču. Vajadzēja lamāties ,

17.jūl 2021 Atbildēt

Kur skatās Patērētāju apsardzības birojs?

17.jūl 2021 Atbildēt

Viena tante teica!!!!

17.jūl 2021 Atbildēt

Slikta reklāma arī ir reklāma. Agnese Zeltiņa, iespējams, berzē rokas un gaida skanošo ieripojam savā kabatā. Ak, nu jau nekas vairs neskan, bet digitālie cipari ieripo bankas kontā. Bet, ja nopietni, tad ir vērts apdomāt, ko un no kā sūtam caur internetu. Kāda ir mājaslapa veikalam. Piemēram, savulaik 1A bija ērta un pārskatāma mājaslapa, plašs sortiments, bet kad to nopirka lietuvieši, sortiments ir palicis šaurāks, turklāt mājaslapa faktiski kopē K-Senukai mājas lapu. Savukārt 220.lv ir ļoti plašs sortiments, bet pēdējā laikā mājaslapa ir lēna. Vēl nav slikts Xnet, jo ir prece, kas nav citur, bet arī tur ir dažas problēmas ar mājaslapu.

17.jūl 2021 Atbildēt

Nu nabaga kukažiņa. Ko lai saka...

17.jūl 2021 Atbildēt

Tur tikai tādi kā mārcis spēj iepirkties

18.jūl 2021 Atbildēt

Pati darbojos jomā ar interneta tirdzniecības e-veikalu. Šāda attieksme nekad nav pieļauta. Brīnos par cilvēkiem komentāros, kuriem tas ir ok. Acīmredzot, ir cilvēki, kuri uzskata, ka pret viņiem šāda attieksme būtu normāla..., kam gan negribētos ticēt. Pircēja informēšana par preces nepieejamību uzreiz pēc pasūtījuma saņemšanas, saskaņošana, ar ko preci aizvietot vai naudas atgriešana ir normāla, sevi un klientus cienoša attieksme. Tur tik tiešām bija jāatvainojas un varbūt arī pircējam pie pasūtījuma kāda dāvana jāpievieno, lai kompensētu nepatīkamo pārpratumu un saglabātu klienta lojalitāti.

18.jūl 2021 Atbildēt

"Rotām atradīšu alternatīvu" mazliet izklausās tā, it kā viņa vakariņās ēstu tās rokassprādzes, baigi vajadzīgā lieta. :)

18.jūl 2021 Atbildēt

Jasaka ka tādai dāmai slikts biznes un pasaule apkārt. Vienu reizi lidoju mājas no Itālijas ar šo dāmu un viņas kaut ko... kad zeltinas koferis bija mazliet lielāks un kā to paredz noteikumi par to piemaksāt, tad es neapskaužu to ryanair darbinieci, viņa tā tika pazemota no tā itāļa kunga, ka redz viņa neesot sieviete un ka ir pretīga, neglīta un tādēļ velas ieriebt, prasīt papildus samaksu. Es no kauna varēju ielīst zeme,ka zinu viņu un ka viņa ir latviete. Tas ka ir blondi pati un nepelniti augsts pašlepnums nenozīmē ka citi cikveki apkārt kuri nav apdāvināti ar daiļumu ir sliktāki. Jo viņu sirds skaistums mirdz kilometriem tālu nevis tikai viena vīrieša virzienā ar testosterona instinktiem

18.jūl 2021 Atbildēt

Es viņai iespraust tomēr neatteiktos.

20.jūl 2021 Atbildēt

Komentēt