Ģimenes brīvdienas viesnīcā izvēršās īstā "murgā"

© pexels.com

Lielbritānijā dzīvojošā ģimene bija izlēmusi doties atpūsties. Tomēr patīkamo atpūtu pamatīgi sabojājusi ģimenes izvēlētā naktsmītne, vēsta "Mirror".

Četru cilvēku ģimene, vecāki un divi bērni, vēlējās izbaudīt nedēļas ilgo atvaļinājumu un atpūsties no ierastās ikdienas. Ģimene bija izlēmusi atvaļinājuma laikā apmesties viesnīcā "The Grand Burstin Hotel".

36 gadus vecais ģimenes galva, Daniels Brauns atklāja, ka ierodoties vienīcā viņi saskārās ar neskaitāmām nepatīkamām situācijām, kas padarīja viņu atpūtu par īstu "murgu".

Laikā, kad ģimene uzturējās viesnīcā, viņi sastapās ar vairākām problēmām, gan ar nelaipnu un rupju personālu, gan nesanitāriem apstākļiem.

Ģimene atpūtu aizvadīja viesnīca, kas bija novērtēta ar vienu zvaigzni.

"Visa pieredze bija vienkārši traka. Es esmu strādājis viesmīlības jomā, esmu strādājis krodziņos un vadījis viesnīcas, bet tas, kas te notika bija apkaunojoši. Viņi apdraud cilvēku dzīvības, vai tā būtu uguns, Covid-19 vai citi drošības un veselības apdraudējumi," minēja ģimenes galva.

Daniels atzina, ka problēmas sākās jau ierašanās brīdī. Ģimenei ierodoties viesnīcā bija jāgaida vesela stunda recepcijā, lai piereģistrētos un ilgi jāmeklē stāvvieta.

Pēcāk sekoja istabas apskate. Daniels bija šokā ieraugot istabas durvis. Tās bija salauztas, rokturis nebija, bija vien palikuši caurumi vietās, kur vajadzēja ta atrasties. Lai durvis atvērtu bija nepieciešams likt pirkstu caurumos.

Ekrānuzņēmums no Mirror/ Daniel Brown WS

Tomēr ar to "piedzīvojums" nebeidzās. Ienākot istabā atklājās, ka tajā ir tikai viena gulta un viena krūze uz četriem cilvēkiem. Viesnīcas numuriņā trūka arī tējkanna, atkritumu tvertne, dušas aizskari, spilveni, segas un televizora pults.

Danielam viesnīcas reģistratore uzstāja, ka istabā ir bērniem paredzētās saliekamās gultas, kuras tur patiesība nebija un, ka viesnīcā ir beigušies spilveni un segas.

Ar katru brīdi ģimene kļuva arvien pārsteigtāka par viesnīcā redzēto. Cauri grīdas dēļiem bija izspraukušās naglas, gaiteņi bija pilni ar atkritumiem.

Ekrānuzņēmums no Mirror/ Daniel Brown WS

Ģimene arī ievēroja to, ka viesnīcas darbinieki nedomā par viesu drošību, ne epidemioloģisko, ne ugunsdrošību. Durvis, kurām ir jākalpo par avārijas izeju ugunsnelaimju laikā bija aizprostotas ar krēsliem. Kā arī netika ievēroti Covid-19 epidemioloģiskie drošības pasākumi. Viesnīcas apmeklētāji nenēsāja maskas, netika regulāri veikta dezinfekcija, kā arī netika ievērota nepieciešamā divu metru distance.

"Apsargs tikpat labi varēja būt manekens, viņš neko nedarīja," sacīja Daniels.

Likstas ģimenei sekoja līdzi arī ārpus numuriņa. Viņi bija devušies uz viesnīcas restorānu, kur regulāri tika sajaukti pasūtījumi, ēdienā atradās mati.

Ģimene savu atpūtu beidza dienu agrāk. Viesnīcas pārstāvji viņiem atmaksāja samaksāto naudu par nepalikušo nakti un iedeva atlaidi nākamajam apciemojumam.

"Man ir vienalga par naudu. Nauda nav problēma, problēma ir tā, ka šī viesnīca neatzīst savas problēmas."

Pēc atgriešanās mājās vīrietis sazinājās ar vietējo vides veselības dienestu, ugunsdzēsējiem, lai viņi veiktu nepieciešamās pārbaudes.

Pērn šī viesnīcu ķēde tika astoto gadu pēc kārtas atzīta par Lielbritānijas sliktāko viesnīcu tīklu.

Svarīgākais