Pircēja Latvijā parāda, cik ļoti internetā pirkta prece atšķiras no realitātes

© Privātais arhīvs/skaties.lv

Kāda sieviete vērsusies "Sūdzību dēlī" (raidījums "Bez Tabu"), neslēpjot vilšanos par pasūtījumu kādā internetveikalā.

Sieviete raksta, ka pasūtījusi džemperi vienā krāsā, taču saņēmusi drēbi pavisam citā tonī.

"Pasūtīju no internetveikala “Ozonee” džemperi. Skaistā, spilgtā piparmētras krāsā, kas norādīta reklāmā. Bet saņēmu… pat tuvu nav krāsa. Blīvi zaļa!” raksta pircēja.

Tikmēr komentāros arī citi interneta lietotāji dalījušies ar līdzīgu pieredzi, rakstot, ka ne reizi vien nācies vilties par internetā pasūtīto preču atbilstību realitātei.

Jāpiebilst, ka jau iepriekš cilvēki sūdzējušies par apģērba kvalitāti veikalos Latvijā. Tā pirms kāda laika vēstījām, ka kāda Latvijas iedzīvotāja sūdzas, ka veikalā "Pepco" nopirkusi bērnu apģērbu, kas pilns ar tārpiem.

Nebūšanas

Autoplacī Rīgā kredītā iegādājoties lietotu spēkratu, drīz vien tam “izlien” dzinēja defekts. Atdodot automašīnu tirgotājam, tas pārsteidz klientu ar milzu rēķinu par dzinēja defekta remontu. Pircējs nav mierā maksāt, jo uzskata, ka tirgotājs viņam spēkratu “iesmērēja”, nevis pats to nobeidza, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais