Kliente parāda, kā Latvijā populārā kafejnīcā sabojāta viņas maltīte

© Privātais arhīvs/sudzibas.lv

Kāda sieviete pasūtīja maltīti ātrās ēdināšanas restorānu tīklā "McDonald's", taču, saņemot pasūtījumu, nācās pamatīgi vilties.

Portālā "sudzibas.lv" viņa atklāja, ka uzņēmuma darbinieki nebija ņēmuši vērā viņas piezīmes par ēdiena saturu. Rezultātā - maltīte sabojāta.

"Pasūtīju lielo wrapa komplektu, kur wrapam bija jābūt bez bez bekona, abu veidu sīpoliem un ar EXTRA mērci. Šis arī rakstīts uz piezīmes, kas pielīmēta pie wrapa, taču wrapā ir gan bekons, gan wraps ir pilnīgi bez mērces. Tiešām negaršīgi un maltīte sabojāta," raksta kliente.

Tikmēr uz šo sūdzību reaģējis arī uzņēmums, aicinot klienti sazināties, lai atrisinātu problēmu.

Jāpiebilst, ka cilvēki bieži sūdzas par kafejnīcām un to piedāvāto ēdienu gan ēdiena kvalitātes, gan darbinieku attieksmes dēļ.

Tā pirms kāda laika kāda kāda sieviete neslēpa sašutumu par pasūtīto picu.

"Tā vien rodas bažas, ka šis bizness veidots, izvelkot vecu, sen izceptu picu no saldētavas, salaužot ananāsu gabalus nevis šķēlītes, uzmetot pa virsu un volā - gatavs," viņa rakstīja.

Svarīgākais