Dzīvokļu īpašnieki Aizkrauklē dusmīgi par nekvalitatīvo remontu mājā

Ilustratīvs attēls © Dmitrijs Suļžics /F64

Dzīvokļu īpašnieki Aizkrauklē samaksājuši naudu par karstā un aukstā ūdensvada nomaiņu, taču būvnieka paveiktais liekot vilties, vēstīja raidījums "Bez Tabu".

Dzīvokļu īpašnieki nolēmuši, ka laiks nomainīt 40 gadus senajā daudzdzīvokļu namā jau nokalpojušos karstā un aukstā ūdens cauruļvadus. Nav lēts prieks, bet - kas jādara, jādara. Krājuši naudu, un darbi sākušies, bet arī sākušās dzīvokļu īpašnieku sūdzības par paveiktajiem darbiem. Arī Mira ir neapmierināta. Zina, kā darbus būtu jāveic, jo visu mūžu mācījusi topošos celtniekus arodvidusskolā un pēc profesijas ir inženiere celtniece.

"Nekvalitatīvi. Nav no sirds izdarīts. Viņi nogrieza vietā, kur iepriekš bija caurule, un atstāja asu galu. Viņi arī citā vietā vecos cauruļvadus atstāja un pēc tam nogrieza, izveidoja jaunus caurumus un pieskrūvēja (jaunas caurules). Ja es pielieku izlietni, neredzu skaitītāja rādījumus. Man ik reizi jāņem nost izlietne.

Iepriekš caurules bija citā vietā, nebija problēmu. Tagad, atverot ūdens krānu, roka saskaras karstā ūdens cauruli. Dvieļu žāvētāja un plastmasas caurules savienojums nav izveidots vis pie sienas, kā bija iepriekš, bet tālāk. Būvnieks divas nedēļas atstāja neaiztaisītu caurumu dzīvoklī, kur pusmēnesi vējš no bēniņiem svilpoja. Pēc cauruļvada nomaiņas dzīvoklī divas dienas bija vien karstais ūdens, aukstā nebija vispār!" saka Mira.

Mira jau mēnesi gaidot, kad tiks pārtaisīti cauruļvadi dzīvoklī kā pienākoties, bet nekā.

Kad tika atsākta ūdens padeve, viens dzīvoklis pat ticis noplūdināts. Būvdarbu veicējs uzskata, ka vismaz sūdzība par cauruļvadu savienojumu, kuru jau pārbaudījis, ir nepamatota. Sola izskatīt arī citus pārmetumus un tos novērst, ja būs pamatoti.

Svarīgākais