Latvijas iedzīvotāja: NMPD atteicās man palīdzēt

© Vladislavs Proškins/F64

Kāda Latvijas iedzīvotāja izteikusi sūdzību par Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbu.

Kā portālā "sudzibas.lv" raksta sieviete, sajūtoties slikti, viņa vērsusies Neatliekamā medicīniskā palīdzības dienestā (NMPD) , taču palīdzība atteikta.

"Sajutos slikti un bija aizdomas par augstu asinsspiedienu, vilka visu sejas daļu un dunēja galva. Griezos ātrās palīdzības dežūrpostenī ar lūgumu izmērīt asinsspiedienu. Tā vietā man teica iet mājās, izdzert kaut ko nomierinošu un 10 minūtes stāstīja, ka tas var būt pēc izslimota Covid-19. Realitātē, kad saviem spēkiem nonācu jau uzņemšanas nodaļā, man patiešām bija ļoti augsts asinsspiediens," pieredzē dalās sieviete.

Tikmēr uz šo sūdzību reaģējis arī NMPD, aicinot sūdzības autori sazināties un norādīt precīzu informāciju par notikušo, lai situācija tiktu reģistrēta un nodota NMPD vadībai lietas apstākļu noskaidrošanai.

Iepriekš vēstījām, ka, lai gan tieši NMPD mediķi ir tie, kuriem bieži vien jāpateicas par cilvēku dzīvību glābšanu, arī šīs jomas pārstāvji nav pasargāti no sūdzībām par viņu darbu. Tā pirms laika diskusiju sociālajos tīklos izraisīja NMPD vadītājas Lienes Cipules ievietots ieraksts par saņemto sūdzību.

Nebūšanas

Reklāmas, kas daudzus cilvēkus "iegrūda" parādu jūgā līdz 2018.gadam, šodien ir vēsture, kas atkārtojas. Toreiz valdība pieņēmuma lēmumu aizliegt reklamēt ātrās aizņemšanās iespējas uz neadekvāti augstiem procentiem, kas mudināja paņemt naudu dzimšanas dienas svinībām, Ziemassvētku dāvanām un citām lietām, bez kā var iztikt.

Svarīgākais