Kāda sieviete vērsusies "Sūdzību dēlī" (raidījums "Bez Tabu"), neslēpjot sašutumu par pasūtīto picu.
Sieviete neslēpj, ka ir pamatīgi vīlusies, saņemot pasūtījumu.
"Pienākuši tādi laiki, ka aiziet uz kafejnīcu ar ģimeni nevari. Pica jāsūta uz mājām. Meklēju internetā picu ar piegādi uz mājām, pirmais, kas parādījās bija “Stenders Pica”.
Labu nodomu vadīta apskatīju ēdienkarti, nekā sevišķa, bet ja citas izvēles nav, tad pasūtīsim. Saliku visu e-grozā 20 cm un 28 cm picas, apmaksāju rēķinu. Kopš rēķina apmaksas brīža un saņemšanas nepagāja ne vairāk kā 10-15 minūtes. Vai jums nešķiet dīvaini?
Tā vien rodas bažas, ka šis bizness veidots, izvelkot vecu, sen izceptu picu no saldētavas, salaužot ananāsu gabalus nevis šķēlītes, uzmetot pa virsu un volā - gatavs.
Siers sakaltis, mīkla cieta un bieza, no garozām pat zobus nolauzt var, ja tādi pašvakāki. Trakākais, ka tas produkts par ko maksājam naudu, nebija svaigs. Neilgu laiku pēc maltītes un visas nakts garumā, cietām no vēdersāpēm un caurejas. Vai šis liekas normāli? Tā ir cilvēku maldināšana un krāpšana, riskējot ar cilvēku veselību!” viņa raksta.
Tikmēr komentētāji sadalījušies divās frontēs. Daļa kritizē sievieti par izteikto sūdzību, rakstot, lai picu cep mājās pati, tad nebūs nekādu pretenziju.
"Neesi slinka, izcep pati, tad nevajadzēs sūdzēties. Mēs mājās paši cepam. Ja negribam gatavot mīklu pamatnei, tad nopērkam gatavu. Saliekam sieru,bekonu,salami,atkal sieru un ja vēlamies ananāsus. MMMM, kas var būt labāks," teikts kādā komentārā.
Daļa savukārt domā, ka sūdzība ir adekvāta.
"Tas ir pakalpojums, par ko maksā. Ja nevar nodrošināt kvalitāti - sūdzība adekvāta. Pēdējā laikā ātrās ēdināšanas iestādes acīmredzot uz lielā pasūtījuma rēķina sāk haltūrēt. Kur iepriekš bija ok, tad tagad vāji," teikts vēl kādā komentārā.
Jāpiebilst, ka cilvēki bieži sūdzas par kafejnīcām un to piedāvāto ēdienu gan ēdiena kvalitātes, gan darbinieku attieksmes dēļ.
Tā nesen kāda sieviete pastāstījusi par murgu, ko piedzīvojusi Latvijā populārā kafejnīcā.