Pircēju izbrīna pārtikas veikalā iegādātais "pārsteigums"

Attēlam ilustratīva nozīme © Vladislavs Proškins/F64 Photo Agency

Pavisam nepatīkamu pārsteigumu piedzīvojusi Sindija, kura veikalā iegādājusies pārtikas preci, kuru viscaur klāj pelējums, vēsta Bez tabu "Sūdzību dēlis".

" Veikalā Gulbenē nopirku cāļa filejas nagetus ar pārsteigumu, kaut arī derīguma termiņš vēl nebija beidzies!" raksta pircēja, kura dalījusies arī ar fotogrāfijām.

Bildēs redzams, ka nageti iepakoti 17. februārī ar derīgum ar termiņu līdz 24. martam, taču paši gaļas gabaliņi jau klāti ar pelējuma pūku.

Šādās situācijās Pārtikas un veterinārais dienests aicina ikvienu pircēju atdot preci pārtikas veikalā, ja vien viņam ir saglabāts pirkuma čeks.

Ar čeku un iegādāto pārtiku vajadzētu doties uz tirdzniecības vietu, kur prece iegādāta, un vienoties par to, vai tā tiks apmainīta pret kvalitatīvu vai tā tiks atdota atpakaļ, par to saņemot naudu.

Patērētājam ir tiesības vērsties veikalā visos gadījumos, ja viņu neapmierina preces kvalitāte, tomēr veikala administrācija izvērtē katru gadījumu atsevišķi un pieņem lēmumu. Ja pircējs nav apmierināts ar veikala lēmumu, tas var sniegt savu prasību arī tiesā.

Svarīgākais