"Tāds apmāns!"; vairāki pircēji sūdzas par Latvijā iecienītu produktu

© Privātais arhīvs/skaties.lv

Jau vairākiem pircējiem, iegādājoties siļķes fileju iepakojumā, nācies pamatīgi vilties.

Pirms kāda laika vēstījām par pircējas sūdzību, kurā viņa atklāja, ka iepakojuma saturs neatbilda cerībām.

"Iegādājos Maxima veikalā siļķu fileju iepakojumā. Atverot iepakojumu, sīpolu tajā bija vairāk par siļķi. Tā bija sakrāmēta gar trauka malu un pa vidu sīpoli. Iegādājoties šo iepakojumu, vidusdaļu nebija iespējams apskatīt, jo no augšpuses un apakšpuses bija uzlīmētas etiķetes. Biju nepatīkami pārsteigta," rakstīja pircēja.

Ar līdzīgu sūdzību par to pašu produktu "Sūdzību dēlī" (raidījums "Bez Tabu") vērsās vēl viena pircēja.

“Zivs vietā tikai sīpoli! Veikalā “Maxima” iegādājos siļķi eļļā. Bija akcija, maksāja 3 eiro, nepilnu 4 eiro vietā. Uzrādīts svars 500g, nodomāju, ka lieliska cena!

“Atnākot mājās, novārot kartupelīti, atveru iepakojumu un apstulbu, iekšā sīpoli vien, kopā tikai 9 nelieli zivs gabali!

Tādu apmānu es piedzīvoju pirmo reizi! Uz iepakojuma nebija norādīts neto zivs apjoms! Tāda vilšanās! Kurš ēd eļļā izmērcētus, skābus sīpolus? Tiešām, pamatīga vilšanās, viss tā sakrāmēts, ka sīpolus pat pamanīt nevarēja!” viņa raksta.

Jāpiebilst, ka cilvēki ik pa laikam sūdzas par bojātiem pārtikas produktiem dažādos Latvijas veikalos. Tā pirms kāda laika vīrietis Grobiņā nopircis neēdamu kūku.

Avots

Svarīgākais