Pircējs dusmīgs par notiekošo Latvijā populārā lielveikalā

© Vladislavs Proškins/F64

Kāds veikala Depo apmeklētājs pārmet darbiniekiem nevēlēšanos strādāt un apkalpot klientus, kā rezultā pircējiem jāstāv garā rindā.

Kā portālā "sudzibas.lv" raksta veikala apmeklētājs, esot veikalā, viņš saskaitījis vismaz piecis darbiniekus, kas, pēc viņa teiktā, nedarīja neko.

"Iebraucu nopirkt granulas, uzkrāvu 10 maisus un atstāju pie informācijas, aizgāju uz kasi maksāt, un te pamanīju ka rindas gals ir bezcerīgā attālumā, kādi 10 cilvēki rindā, strādā 1 kase (un vēl 2 - juridiskajām personām) .

Pajautāju informācijā (kur sēdēja 2 dāmas) - neko nezina, pajautāju vienai garām ejošai kasierei (viņa bija atvērusi kases vietu kaut ko paņemt), šī saka "kur gribi - tur maksā", uz jautājumu, vai viņas neredz, ka tikai viena kase un gara rinda, atbildēja, ka pircēji paši ir vainīgi.

Pirms aiziet no veikala, rādu kasierei reklamāciju būdā uzkrauto granulu maisu kaudzi, saku, ka nav iespējas samaksāt - tur gara rinda, bet nekādas reakcijas. Ventilācija veikālā slikta, gaisa nav, āra drēbēs ir karsts. Varbūt citiem nospļauties uz savu veselību, bet es neiešu drūzmēties rindā, ja ne kovids, tad kāda vietējā gripa noteikti tādā antisanitārajā telpā pielips. Es saskaitīju vismāz piecus darbiniekus, neskaitot apsargu, kuri nedarīja neko vai gandrīz neko. Es saprotu, kā maksā - tā strādā. Bet varētu pieņemt darbā mazāk cilvēku, bet tādus kuri grib strādāt, un maksāt vairāk. Riebjas," raksta veikala apmeklētājs.

Runa ir par veikalu, kas atrodas Dreiliņos, Noliktavu ielā.

Jāpiebilst, ka pircēji bieži vien dalās ar stāstiem par to, ka cik nelaipna attieksme bijusi no veikalu dabinieku puses. Tā, piemēram, pirms kāda laika vēstījām, ka veikalā Liepājā kādai pircējai nācās iekulties nelāgā situācijā, jo, mēģinot iegādāties enerģijas dzērienu, pārdevēja to neesot vēlējusies pārdot.

Avots