Šogad cilvēki vairāk kā jebkad izvēlas gan dāvanas, gan citas preces pasūtīt internetā un saņemt ar piegādi uz pakomātu. Tas izraisījis virkni ar ķibelēm, nespējot nosūtīt un saņemt preces laikus.
Kaut gan Ominva savā mājaslapā jau laikus brīdina par iespējamām problēmām ar piegādes termiņiem, cilvēki tāpat ir pārsteigti par tik lielu aizkavēšanos.
"Kopš novembra sākuma COVID-19 pandēmijas ietekmē ir ievērojami palielinājies sūtījumu daudzums piegādei uz Omniva pakomātiem, tādēļ gan Latvijā, gan kaimiņvalstīs iespējami piegādes kavējumi. Sabalansējot kvalitatīvu klientu apkalpošanu un uzņēmuma rīcībā esošos resursus, darām visu iespējamo, lai šajā saspringtajā laikā pēc iespējas ātrāk nodrošinātu visu sūtījumu piegādi uz pakomātiem," ziņo Omniva.
Izskatās, ka šogad ar @OmnivaLV neko labāk vairāk nesūtīt - jau 3.dienu paciņa marinējas "Riga terminal". Labi, ka visi Aliexpress sūtījumi atnāca uz @latvijas_pasts, tur tomēr laikam cita kapacitāte.
— Didzis Brīvkalns (@rododanders) December 15, 2020
Pēdējo 2 nedēļu laikā ir ļoti strauji pieaudzis sūtījumu skaits, uz noslogotākajiem pakomātiem ir līdz pat 5 dienu kavējumi. Ļoti atvainojamies par situāciju, darām visu iespējamo, lai veiktu piegādes un Omniva kurjeri strādā arī brīvdienās.
— Omniva (@OmnivaLV) December 5, 2020
Svētku ļembasts ir sācies! Respekts visai @OmnivaLV komandai, kas izmisīgi cenšas iekļauties termiņos. Te nu gan jāsaka, ka pašiem lietotājiem arī vajadzētu saņemties un savas pakas izņemt laikus, lai citi negaida rindā uz brīvu skapīti. Motivācija arī laba - var laimēt iRobot!
— Diāna (@hakere) December 10, 2020
Šāda situācija saistīta arī ar valstī izsludināto ārkārtas stāvokli.
Jau zināms, ka no valdības lemtā izriet, ka 5.decembrī stājās spēkā prasība, ka brīvdienās un svētku dienās varēs darboties tikai aptiekas, tajā skaitā veterinārās aptiekas, un veikali, kuros drīkstēs tirgot tikai pirmās nepieciešamības preces, ar kurām tiek saprastas pārtikas preces, higiēnas preces un degviela. Tikmēr internetveikalu darbība netiek pārtraukta.