Elita, iepērkoties vienā no ”Mego” veikaliem, piedzīvo ļoti nepatīkamu situāciju. Pēc tās rodas viens svarīgs jautājums, vai tiešām nav cita risinājuma, vēstīja raidījums "Bez Tabu".
"Sanāca tā, ka es tieši pirms autobusa iegāju [veikalā] ar mazo bērniņu nopirkt kaut ko, kamēr gaidām autobusu. Un es piegāju pie stenda, kur stāv dzērieni. ”Sprite” paņēmu. Un mazā gribēja gar to eju, kas ir atstāta, kur pārvietoties, iet gar tām stikla pudelēm. Es viņai neļāvu, nostājos viņai nedaudz priekšā, bērns mani pastūma. Un tā rezultātā sanāca apgāzt šņabja pudeli, un man pieprasīja samaksāt," stāsta Elita.
Sestajā grūtniecības mēnesī esošā māmiņa kopā ar divus gadus veco bērnu ”Mego” veikalā Salacgrīvā “paliek uz pauzes”, jo uzreiz pēc grādīgās dziras saplīšanas momentāni esot atskrējusi nikna pārdevēja un likusi maksāt.
Elita gan piekrīt samaksāt 7,60 eiro, lai pagūtu uz autobusu. Tiesa gan, māmiņu vēl joprojām neliek mierā doma - vai tiešām šādās neveiklās situācijās ir jāmaksā par sabojāto preci.
Citos lielveikalos Latvijā skaidro, ka šādos gadījumos prece gluži vienkārši tiekot norakstīta.
Situāciju komentē arī Rudīte Povica, ”Mego” veikala Salacgrīvā vadītāja:
Nepatīkams gadījums ir, jo īstenībā šis ir pirmais gadījums, kad mums, kā lai saka, šitāds moments, ka cilvēks sasit vispār, ja. Un no meitenēm ir jau paņemts paskaidrojums. Un brīdināti. Un valdes sēdē vēl priekšsēdētāja šo izskatīs. Jo pārdevējas rīcība bija nepareiza, jo viņa vispār man neziņoja. Pārdevējs nedrīkst viennozīmīgi vispār, ja ir konflikta situācija, viņš nedrīkst vienpersoniski izlemt.
Lai arī pārdevēja noliegusi savu agresīvo rīcību, veikala vadītāja jau esot sazinājusies ar sievieti, atvainojusies un arī atdevusi samaksāto naudu par saplēsto alkohola pudeli.