Kāzu svinības Ķekavas pusē izvēršas murgā

© Vladislavs Proškins/F64

Kāda sieviete dalījusies stāstā par to, kā viesu nama saimnieces un darbinieku attieksmes dēļ tika sabojātas pērļu kāzu svinības.

Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka runa ir par viesu namu "Svelmes", kura darbinieku attieksmes dēļ viesi burtiskā nozīmē palika uz ielas.

"Mēs pasūtījām banketu 12 cilvēkiem uz 01.08.2020, svinību iemesls - pērļu kāzas. Mūs apmierināja viesu nama atrašanās vieta, ēdienu piedāvājums un cena. Pasūtījām, visu ar saimnieci izrunājām, iemaksājām naudu un devāmies projām. 31.07.2020. Es personīgi zvanīju uz viesu namu noskaidrot pāris organizatoriskus jautājumus, viss likās kārtībā līdz brīdim, kad 01.08.2020. vakarā ar viesiem ieradāmies viesu namā.

Es iegāju iekšā, teicu, esam klāt, bet apkalpojošais personāls bija ļoti pārsteigts, mani redzot. Teicu, ka mums ir pasūtīts bankets, bet izrādās - mūs neviens negaida! Nekā nav! Un tad sākās murgaini paskaidrojumi - saimniece slimoja, personāls visu sajaucis, pasūtījuma lapa no grāmatas izrauta utt. , visādas muļķības. Iedomājaties, kādas ir sajūtas, kad saproti, ka nekā nav, neviens negaida, bet pasūtītajā zālē līksmo citi cilvēki. Iemaksāto naudu atdeva un iedeva kompensāciju 20 eiro, bet tas nekādi neatsvēra manu emocionālo traumu. Mēs ar viesiem palikām uz ielas," savā pieredzē dalās sieviete.

Viņa gan piebilst, ka apkalpojošais personāls centās situāciju mainīt.


"Sieviete no apkalpojošā personāla piedāvāja kādu stundu pagaidīt, kaut ko mums sarūpēšot. Bet nebija ne mazākās vēlēšanās tur palikt. Nevienam nenovēlu tādu pārdzīvojumu un neiesaku doties uz šo vietu," viņa piebilda.

Jāpiebilst, ka cilvēki ik pa laikam dalās ar stāstiem par to, kā samaksā par kādu pakalpojumu, bet to nesaņem. Piemēram, pirms laika tika vēstīts par kādu gadījumu, lietojot servisu “foodout.lv”, kad klients pasūtījis ēdienu, samaksājis par to, bet rezultātā palicis bez ēdiena.

Avots