Sieviete pikta par ātrās palīdzības dispečeres attieksmi

© Oksana Džadana/F64 Photo Agency

Lai gan ne reizi vien cilvēki Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) mediķiem veltījuši pateicības pilnus vārdus, šoreiz kādu kundze sūdzējusies par NMPD dispečeres attieksmi.

Sieviete stāsta, ka gājusi pastaigāt ar savu sunīti. Pēc pastaigas nākusi mājās un koridorā pēkšņi kļuvis slikti. Tā kā nesen insults jau piedzīvots, bijis skaidrs, ka nekas labs tas neesot, raksta portāls "liepājniekiem.lv". Sieviete tobrīd īsti nevarējusi arī parunāt, tāpēc sazvanīta meita, kas steigšus metusies pie mātes.

Pēc tam meita sazvanījusi ātrās palīdzības dispečeri, tomēr attieksme bijusi ne no tām labākajām. Dispečere atbildējusi, ka “nekas nenotiks”, “pavems un paliks labāk”, it kā teikto portālam citē dāma.

Tiesa, NMPD pārstāve Arita Freimane norāda, ka šis gadījums raksturojams kā komunikācijas kļūda, jo arī pēc sarunas noklausīšanās ir skaidrs, ka NMPD dispečere rīkojusies pēc algoritma, turklāt iepriekš kundzes minētie izteikumi sarunā nav pat izskanējuši.

Avots: portāls "liepājniekiem.lv"

Nebūšanas

Lai gan SIA "Rīgas meži" jau pirms 45 dienām tika brīdināta, ka gājēju tiltiņš pār Mārupīti ir kritiskā stāvoklī un kuru katru brīdi var sabrukt pavisam, uzņēmums, kura atbildībā ir iepriekšminētais objekts, nav veicis nepieciešamos soļus tiltiņa sakārtošanai, un svētdien fiksēts, ka tilts ir burtiski pārlūzis uz pusēm un ir bīstams jebkuram gājējam.

Svarīgākais