Kāda pircēja vērsusies "Sūdzību dēlī" (raidījums "Bez Tabu"), pastāstot par nelāgu atgadījumu veikalā Jelgavā.
Pircēja vērš uzmanību, ka apkalošana veikalā bijusi šausminoša.
"Iegādājoties pārtiku Jelgavas “Top” veikalā, pārdevēja aizgāja no kases, neko nepaskaidrojot. Stāvējām pie kases 10 minūtes. Tad uz otru kasi atnāca cita pārdevēja. Mēs prasījām, kur pazuda kasiere, kas mūs apkalpoja. Atbildēja, ka aizgājusi pieņemt preci. Nevienam neko nepasakot, aizgāja. Izstāvējām atkal rindu. Pārdevēja nepieklājīgi atbildēja, lai lasāmies uz citu veikalu, ja kaut kas nepatīk. Tāda apkalpošana - vienkārši šausminoši!” ar iespaidie dalās pircēja.
Tikmēr vairums komentētāju šajā situācijā ir pārdevējas pusē. Tiek izteikti viedokļi, ka visticamāk pircēja pati vainīga, iespējams, savas attieksmes dēļ, jo nereti pircēji veikalos pret pārdevējām izturas nejauki. Tāpat tiek norādīts uz veikalu darbinieku smago darbu un nelielo atalgojumu.
"Neapmierinātajiem pircējiem jāiet pastrādāt kasieru pārdevēju darbā. Tad izjutīsiet, cik laimīgi var būt veikala pircēju apkalpotāji," teikts kādā komentārā.
Tāpat ar savu pieredzi dalījās kāda bijusī veikala darbiniece, liekot noprast, ka darbs nemaz nav viegls.
"Vēl viena diena un eju atpūtā. Piedodiet, atvainojiet... Kā cilvēki izturas, ņirgājas, uzmetot naudu virsū, paiku nometot, draud visādos veidos - nav izturams! Nezvēri! Vai tad pādevējas nav cilvēki? Tiesa gan, tā uzvedas tie, kas nav vietējie, jo mums ciematā jauki ļaudis. Ja par mani ņirgājas, mēģinu pa labam, ja ne - ejat uz citu veikalu. (..) Runājot par kasi... Meitenes nestāv pie kases vien, ir jāpieņem preces, jāizvieto veikalā," teikts komentārā.
Jāpiebilst, ka pircēji ik pa laikam sūdzas par dažādiem atgadījumiem Latvijas lielveikalos. Piemēram, pirms kāda laika tika vēstīts, ka pēc iepirkšanās lielveikalā sievietei pamatīgi tiek sabojāti 8.marta svētki.