Klients Latvijā populārā kafejnīcā noklausās darbinieku sarunu un ir sašutis

Attēlam ir ilustratīva nozīme. © F64

Kāds ātrās ēdināšanas restorāna "Hesburger" klients ir sašutis par ēstuves darbinieku attieksmi.

Kafejnīcas apmeklētājs raksta, ka saskārās ar publisku pazemošanu no pārdevējas.

"Šodien Merķeļa ielas "Hesburger" saskāros ar ļoti sliktu servisu un publisku pazemošanu no pārdevējas. Es, protams, saprotu, ka ir vakars un visi ir noguruši, taču, aizejot pajautāt vēl vienu mērces trauciņu, nav patīkami dzirdēt to, ka tu tiec aprunāts “restorāna” virtuvē aiz kases. Sieviete attēloja manu runas intonāciju un izteica komentārus par manu stilu. Kā arī apkalpošanas laikā pārdevēja izteica savas negācijas pret manu attieksmi, normāli nepaskaidrojot jautājumus saistībā ar ISIC karti vai par to, kādēļ netiek doti salmiņi," notikušo apraksta ēstuves klients.

Tikmēr komentāros cilvēki uzsver, ka grūti šo situāciju izvērtēt, ja zināms tikai vienas puses viedoklis.

"Bet atceramies - katram mietam divi gali. Jādzird otra stāsta versija," teikts kādā komentārā.

Jāpiebilst, ka cilvēki bieži sūdzas par Rīgas kafejnīcām gan ēdiena kvalitātes, gan darbinieku attieksmes dēļ.

Tā nesen kāda sieviete pastāstījusi par murgu, ko piedzīvojusi Latvijā populārā kafejnīcā.

Avots

Svarīgākais