Sociālajā vietnē "Facebook" izveidotajā kontā "Slepenais pircējs" publicēts ieraksts, kurā pausta negatīva pieredze, iegādājoties uzņēmuma "Rosība" produktu.
Sašutumu izraisījusi skābeņu zupa ar kūpinājumu, kas pēc ieraksta autora vārdiem, esot neēdama.
"Esat kāds šo gatavojis? Rosība, atvainojos, bet reāls mēsls. Visu pēc instrukcijas izdarīju. Bet... Jums ir jāpastudē, kā tās zupas ražo vāciešiem, dāņiem, holandiešiem. Skābs un bezgaršīgs klīsteris. Jūs tā vienkārši bankrotēsiet," teikts ierakstā, kuram pievienoti produkta attēli.
Arī komentāru sadaļā cilvēki dalās negatīvā pieredzē ar šī uzņēmuma produktiem: "Skābenes arī no šīs firmas ir izcilas (pēdiņās) pilnas ar smiltīm, ka jāmet ārā, jo nav ēdamas, kaut gan pirktās skābenes nevienas nav ēdamas," rakstīts kādā komentārā.
Ieraksta komentāru sadaļā daudzi gan norāda, ka zupas būtu jāgatavo pašiem, nevis jāizmanto sagataves: "Burciņzupas paredzētas "sliņķiem", ja esat gardēži, gatavojiet paši un nebūs problēmu," raksta kāds komentētājs.
Jāatzīmē, ka nereti Latvijas iedzīvotāji publiski dalās ar negatīvu pieredzi, iegādājoties dažādus pārtikas produktus. Piemēram nesen kāds pircējs vērsies raidījuma "Bez Tabu" "Sūdzību dēlī", parādot, cik briesmīgus mandarīnus nopircis kādā veikalā: "Iekšā mandarīna daiviņā bija vismaz pieci tārpi. Tagad ir trauma, un mandarīnus ēst vairs negribas," rakstīja neapmierinātais pircējs.