Lai arī Latvijā netrūkst labu, profesionālu, atsaucīgu ārstu, gadās arī situācijas, kad pacients gaidītās palīdzības vietā saņem atraidījumu.
"Atbraucu uz poliklīniku Rēzeknē, lai izrautu saknes "gudrības" zobam. Reğistratūrā man izrakstīja kartiņu un nosūtīja gaidīt pie kabineta. Rindā sēdēju pusotru stundu.
Beigās iznāca medmāsa un pateica, ka ārsts vairāk nepieņem.
Sarunā ar ārsti teicu, ka atbraucu no citas pilsētas, pie tam mājās mani gaida 3 mēnešus vecs bērns, ka gaidu pusotru stundu. Uz visu šo ārste man atbildēja - "ko jūs braucat pie mums, pie jums ir savs ārsts un man vienalga, ka bērni un ka gaidījāt. Es neesmu vēl ēdusi un mans darba laiks ir beidzies." Uz jautājumu kāpēc tad reģistratūra iedeva kartiņu, viņa pateica, ka tā nevar būt, ka viņiem bija jābrīdina mani, ka es netikšu," portālā sudziba.lv raksta kāda sieviete.