Lai gan netrūkst pozitīvu piemēru, kuros sakāmi atzinīgi vārdi par pārdevēju rīcību, atkal un atkal pircēji ziņo par gadījumiem, kad šķietami ikdienišķās situācijās pārdevēji rīkojušies pārspīlēti.
Tā, piemēram, jūlijā izskaņā kāda pircēja mikroblogošanas vietnē twitter informē, ka pārdevēja visai "interesantā" veidā izrādījusi nepatiku par to, ka veikalā nopērkamie burkāni nav salikti maisiņā. Kā redzams ierakstam pievienotajā veikala čeka izdrukas attēlā, tad katrs burkāns nosvērts atsevišķi.
"Nav feini, ka kasiere šādā veidā parāda, savu nepatiku pret burkāniem, kuri nav salikti maisiņā, kaut gan bija salikti ērti paņemamā čupiņā," norāda pircēja.
Veikala pārstāvji, protams, atvainojušies par šādu situāciju un norādījuši, ka informāciju nodos veikala vadībai, kura to pārrunās ar darbinieci.
Jau vēstīts, ka bezmaksas plastmasas maisiņu tirdzniecības aizliegums, kas stājās spēkā šā gada 1. janvāra dienā, būtiskas izmaiņas pircēju apkalpošanā nav radījis. Lielveikalos joprojām bez maksas ir pieejami mazie caurspīdīgie maisiņi, kur ielikt, piemēram, dārzeņus, augļus, ogas, cepumus, riekstus, konfektes.
Izmaiņas Iepakojuma likumā paredz, ka, sākot ar šā gada 1. janvāri, veikalos vairs nedrīkst izsniegt bezmaksas plastmasas maisiņus. Ierobežojumi gan neattiecas uz ļoti plāniem plastmasas maisiņiem, tas ir, tādiem, kuru materiāla biezums nesasniedz 15 mikronu un kuri nepieciešami higiēnas nolūkos vai paredzēti vaļējas pārtikas primārai iepakošanai, kad to izmantošana palīdz novērst pārtikas izšķērdēšanu. Šādos maisiņos pircēji lielveikalos var ielikt nesafasētas un sveramas preces, piemēram, dārzeņus, ogas, cepumus u.tml. Neatkarīgā pārliecinājās, ka lielveikalos pircēju apkalpošanā nekas nav mainījies. Dārzeņu, augļu, ogu, cepumu, konfekšu, riekstu un citu sveramo preču stendos joprojām ir pieejami bezmaksas plastmasas maisiņi un bezmaksas vienreizējie cimdi, lai pircējs varētu iepakot preces līdzi ņemšanai.