Ne reizi vien nācies dzirdēt par visai dīvainiem atgadījumiem veikalos tepat, Latvijā. Arī šoreiz nākas vēstīt par kārtējām nebūšanai, kuras nācies piedzīvot kādai lielveikala apmeklētājai.
Laikā, kad arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta zaļajam dzīvesveidam, pircēja, kura devusies uz lielveikalu Latvijā izlēmusi, ka dārzeņus un augļus neliks atsevišķos maisiņos, bet gan vienkārši ievietos iepirkšanās grozā. Iespējams, tieši tas saniknojis pārdevēju pie kases, kura katru produktu svērusi atsevišķi. Kā redzams pircējas publicētajā attēlā, tad čekā lasāms, ka, piemēram, visi redīsi nosvērti pa vienam, tas pats atkārtots arī ar tomātiem, šampinjoniem un sīpoliem.
Arī šajā gadījumā pēc informācijas ievietošanas sociālajos tīklos veikala pārstāvji atvainojušies par radušos situāciju.
Šis nav pirmais gadījums, kad pircēji nekautrējas pastāstīt par nepieņemamu pārdevēju attieksmi. Esam vēstījuši par gadījumu, kad pircēju aizvainojis pārdevējas izteiktais komentārs. Vairāk lasi šeit.