Sabiedriskā transporta šoferis pastāsta par briesmīgiem darba apstākļiem

© F64

Nereti pasažieri sūdzas par autobusu šoferi attieksmi, taču, kā izrādās, arī šoferiem darbā neklājas viegli.

Kāds Jēkabpils autobusu parka šoferis portālā "sudzibas.lv" pastāstījis par darba apstākļiem uzņēmumā.

"Uzņēmums nodarbina darbiniekus 26 dienas mēnesī par autobusa vadītājiem, atpūsties nav iespējas, darbā jāpavada 15 stundas, no kurām atmaksā 5 stundas. Nostrādājot 26 dienas mēnesī, nevar savākt stundu normu, bet būtu jāatmaksā no rīta līdz vakaram visas stundas," situāciju uzņēmumā ieskicē darbinieks.

Tikmēr kāds komentētājs neizpratnē vaicā, vai autobusos nav ierīkoti tahogrāfi, kas uzskaita braukšanas un atpūtas laiku.

Jāpiebilst, ka cilvēki ik pa laikam sūdzas arī par darba apstākļiem citos Latvijas uzņēmumos.

Piemēram, pirms kāda laika bijušais darbinieks aicināja cilvēkus neiet strādāt veikalu tīkla "Drogas" veikalos.

Avots

Nebūšanas

ASV Tieslietu ministrija (DOJ) ir iesniegusi tiesā prasību pret kravas kuģa īpašnieku un vadītāju, kurš martā Baltimorā sadūrās ar Frensisa Skota Kī tiltu, kā rezultātā tilts daļēji sabruka un vairāki cilvēki gāja bojā, vēsta theepochtimes.com. Varas iestādes vēlas atgūt vairāk nekā 100 miljonus dolāru, kas tika iztērēti, lai no kuģu ceļa attīrītu gružus no sabrukušā tilta, kā arī atjaunotu svarīgas ostas darbību.